گروه: خبر
تاریخ: ۱۶:۰۴ :: ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
اتکا به تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی بین مراکز خدمات جهاد کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در گردهمائی سال زراعی ۹۸-۹۷ اعلام کرد: جهاد کشاورزی گسترده ترین شبکه خدمت رسانی به کشاورزان در سطح استان را دارد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عبدالرضا بازدار با اعلام این خبر اظهار کرد: در این گرد هما یی مسئولین ستاد سازمان، معاونین و مدیران، مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها و مسئولین مراکز جهاد کشاورزی و کارشناسان پهنه حضور دارند.

دکتر بازدار ادامه داد: پهنه استان را بین ۴۲۸ نفر کارشناس توزیع کردیم که بطور متوسط هر نفر از این کارشناسان بین ۸ تا ۱۰ روستا را از لحاظ ترویج امور کشاورزی و انتقال یافته ها در تمام امور زیر بخش کشاورزی مدیریت می نماید .

وی افزود: این گردهمایی به منظور تبیین و تشریح سیاست های وزارت جهاد کشاورزی در استان در قالب برنامه های دامی ، زراعی، و باغی برای فصل زراعی، ۹۸-۹۷ تدوین، تشریح و ابلاغ می نماید.

بازدار در پایان گفت: سیاست وزارت جهاد کشاورزی در استان در ارتباط با تأمین نهاده های کشاورزی، رعایت سطوح کشت همه محصولات زراعی، تبیین الگوی کشت با توجه به منابع آبی که مورد تاکید شخصی استاندار لرستان می باشد ٬ بحث مبارزه با آفات، امراض وعلفهای هرز و سن ، بررسی وضعیت تأمین نهاده های دام و طیور، بحث تنظیم بازار محصولات کشاورزی، تأمین مایحتاج مورد نیاز مردم در سطح استان با توجه به شرایط فعلی وبحث اتکا به تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی بین مراکز خدمات جهاد کشاورزی تدوین، تشریح و ابلاغ شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید