گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۱۱ :: ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
اجرای طرح غربالگری فشار خون برای عموم مردم/در تمامی مراکز درمانی سطح استان

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر عباس پزشکی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد: از هفدهم خردادماه اجرای طرح غربالگری فشار خون برای عموم مردم در تمامی مراکز درمانی سطح استان آغاز خواهد شد. پزشکی افزود: در هر کدام از بیمارستان های سطح استان نیز نماینده ی علمی این طرح که شامل […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر عباس پزشکی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد: از هفدهم خردادماه اجرای طرح غربالگری فشار خون برای عموم مردم در تمامی مراکز درمانی سطح استان آغاز خواهد شد.

پزشکی افزود: در هر کدام از بیمارستان های سطح استان نیز نماینده ی علمی این طرح که شامل پزشکان فوق تخصص کلیه و فشار خون و متخصص داخلی می باشد، نیز مشخص شده است.

وی ادامه داد: این نمایندگان علمی در مواقعی که مراجعه کننده ای مبتلا به فشار خون تشخیص داده شد، ورود کرده و مشاوره های درمانی لازم را ارائه می دهند.

پزشکی بیان داشت: به جز بیمارستان های ایران و شجاع در خرم آباد سایر بیمارستان های خصوصی نیز در این طرح مشارکت داشته و مردم می توانند برای غربالگری فشار خون خود به آنها مراجعه کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گفت: از ۱۷ خرداد تا ۱۵ تیر با مراجعه به مراکز بهداشتی، درمانی، خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های سلامت و ایستگاه‌های سیار از وضعیت فشار خون خود به طور رایگان، با خبر شوید.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید