گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۲۴ :: ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
اجرای طرح نظارت نوروزی در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان

باهدف کنترل و آماده‌سازی مجاری عرضه سوخت و به‌منظور استقبال از مسافران نوروزی و جلب رضایت شهروندان طرح نظارت نوروزی در جایگاه‌های سوخت استان اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهندس پیمان بهرامی مدیر این شرکت در این خصوص گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز ۱۳۹۸ و فرارسیدن تعطیلات نوروزی و ضرورت آمادگی لازم در ارائه خدمات مناسب به مسافرین نوروزی، گروه‌های نظارتی مشترک شرکت، تحت عنوان طرح نظارت نوروزی در کلیه مجاری عرضه استان بازدید به عمل می‌آورند.

بهرامی مدیر منطقه لرستان در این خصوص افزود : همه ساله با نزدیکی به شروع تعطیلات پایان سال طرح نظارت بر جایگاه های سوخت استان در دو مرحله اجرا می شود که مرحله اول طرح از ابتدای نیمه دوم اسفندماه و مرحله دوم درایام تعطیلات نوروزی فروردین ماه سال ۹۸ در این استان انجام می پذیرد .

وی افزود: در این رابطه ترتیبی اتخاذ شده است تا با بهره مندی از تجارب سنوات گذشته و اهتمام بایسته در تمامی جهات اجرایی و عملیاتی و با استفاده از توان و همت همکاران ، وضعیت مجاری عرضه به طور مستمر مورد نظارت و پایش قرارگرفته و بر ارتقاء سطح کیفی مجاری عرضه اهتمام جدی بعمل آید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان خاطر نشان کرد: سامانه تلفنی ۰۹۶۲۷ آماده دریافت هرگونه سوال ، انتقاد و پیشنهاد بوده و همچنین نرم افزار پمپ بنزین یاب جهت دستیابی به موقعیت مکانی جایگاه ها در هر نقطه از استان در پایگاه اینترنتی پخش فرآورده های نفتی لرستان قابل دسترسی و دانلود است.

براساس این گزارش، کارگروه نظارتی این شرکت به طور مستمر تا پایان تعطیلات نوروز ۹۸ عملکرد مجاری عرضه را در ابعاد مختلف فنی عملیاتی ، ایمنی و بهداشتی مورد پایش و نظارت قرار می دهند و بمنظور رفع نواقص و اشکالات احتمالی با ارائه رهنمودهای لازم به متصدیان مجاری عرضه درجهت ارتقاء سرویس دهی مطلوب تلاش و کوشش خود را به کار خواهند بست.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید