گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۳۰ :: ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
اجرای پرونده الکترونیک به عنوان یک طرح و ضرورت سازمانی/ ارتقاء سطح سلامت اداری،سرعت انجام کار و دسترسی آسان به اطلاعات

مدیرکل تأمین اجتماعی استان لرستان خبر داد: ویژگیهای چند بعدی پرونده الکترونیک بیمه شدگان در فرایند خدمات بیمه ای ایجاد و اجرای پروژه پرونده الکترونیک برای بیمه شدگان و مستمری بگیران ویژگیها و مزایای فراوانی در فرایند خدمات بیمه ای دارد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر جهانی مدیرکل تأمین اجتماعی استان لرستان در نشست مسئولین مستمریهای شعب تأمین اجتماعی استان با اشاره به اهمیت اجرای پرونده الکترونیک به عنوان یک طرح و ضرورت سازمانی گفت:اجراء و اتمام این طرح و انتقال اطلاعات بیمه ای بیمه شدگان و مستمری بگیران به شبکه اطلاعاتی و سیستمی تأمین اجتماعی می تواند در ارتقاء سطح سلامت اداری،سرعت انجام کار و دسترسی آسان به اطلاعات بیمه شدگان نقش موثری داشته باشد.

جهانی با بیان اینکه در برهه زمانی کنونی با توجه به شرایط اقتصادی سازمان بیش از هر زمان دیگری مدیریت و کنترل مصارف اهمیت دارد افزود:ماهانه قریب به ۱۰۰۰میلیارد ریال در استان صرف پرداخت حقوق به مستمری بگیران اعم از بازنشستگان، ازکارافتاده ها و بازماندگان می شود.

پاسخی بگذارید