رئیس انجمن موسیقی لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۳۵ :: ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
از گروههای فعال و مجاز به اجرای موسیقی زنده در اماکن عمومی تقدیر بعمل می آید

جلسه کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی شهرستان با دستور کار شیوه نامه اجرای موسیقی زنده اماکن عمومی، تالارها، رستوران ها و سفرخانه ها صبح روز یکشنبه ١٣ مردادماه سالجاری در مکان فرمانداری خرم آباد تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، امین عباسیان رئیس انجمن موسیقی استان لرستان اظهار داشت: گروه های موسیقی دارای کارت شناسایی هنرمندان شاغل در اماکن عمومی که از سوی شورای نظارت فرهنگ و ارشاد سلامی استان لرستان و انجمن موسیقی لرستان صادر می گردد مجاز به فعالیت در این اماکن می باشند در غیر اینصورت حق اجرای موسیقی ندارند.

عباسیان ضمن ابراز خرسندی از بهبود وضعیت اجرای موسیقی زنده در اماکن عمومی گفت: در حال حاضر ٣٧ گروه موسیقی مجاز مشغول به فعالیت اند، که تعداد ٢٩ گروه موسیقی در حال تکمیل پرونده می باشند، لازم به ذکر است با توجه به طولانی شدن مدت ارائه پرونده و عدم پیگیری روال اداری برخی از گروه ها، تنها به مدت یک ماه دیگر مهلت دارند تا پرونده های خود را تکمیل و تحویل به دفتر انجمن موسیقی را دهند در غیر اینصورت مطابق قانون از فعالیت این گروه ها جلوگیری به عمل می آید.

رئیس انجمن موسیقی لرستان ادامه گفت: به منظور افزایش سطح کیفی اجرای موسیقی زنده با رعایت شئونات اخلاقی در چهارچوب قانون نظام جمهوری اسلامی ایران با حفظ اولویت موسیقی محلی و سنتی و نیز بالا بردن سطح کیفی این اجراها انجمن موسیقی لرستان در نظر دارد کارگاه های آموزش تخصصی موسیقی و آیین اجرای موسیقی زنده متناسب با فضا را برای هنرمندان شاغل در اماکن عمومی برگزار نماید.

در پایان عباسیان تصریح کرد: انجمن موسیقی لرستان از هنرمندان دارای مجوز اجرا که طبق قوانین عمل نموده و با حفظ شئونات اولویت را به اجراهای موسیقی لری و اصیل ایرانی اختصاص داده اند، با اهدا لوح تقدیر و هدیه نقدی قدردانی به عمل می آید.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید