کار خیرخواهانه گروه پزشکان ورودی ۱۳۶۵ دانشگاه تهران؛
تاریخ: ۰:۱۲ :: ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
افتتاح مدرسه روستای ریقان شهرستان چگنی

مدرسه ۳ کلاسه روستای ریقان شهرستان چگنی توسط دکتر بصیر به نمایندگی گروه پزشکان ورودی ۱۳۶۵ دانشگاه تهران افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، با حضور مهندس رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، مهندس حیدری مدیر کل نوسازی مدارس لرستان ، دکتر بصیر خیر مدرسه ساز ، ترابی فرماندار ، بهرامی معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش استان ، خرم آبادی معاونت مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس ، مهندس غفوری کارشناس سازه نوسازی مدارس ، دریکوند رئیس اداره خدمات آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین استانی ، مدرسه ۳ کلاسه روستای ریقان شهرستان چگنی به بهره برداری رسید .

در این مراسم مهندس حیدری مدیرکل نوسازی مدارس لرستان ضمن خیر مقدم اظهار داشت : مشارکت خیرین مدرسه ساز بشکل بی سابقه ای در استان لرستان افزایش یافته به نحویکه پس از وقوع سیل فروردینماه یکصد میلیارد تومان توسط این عزیزان برای مشارکت در امر مدرسه سازی تعهد شده است

وی با اشاره به استاندارد سازی ۲ هزار و ۸۸۱ کلاس درس از ابتدای سال تحصیلی جاری تا کنون گفت : در بحث استاندارد سازی سیستم های گرمایشی ، استان لرستان با رشد فوق العاده ای و بی سابقه ای روبرو بوده به نحویکه در سال ۹۷ تنها ۱۷۸ کلاس درس مجهز به سیستم گرمایشی استاندارد شدند که در مقایسه با عملکرد سال جاری به هیچ وجه قابل مقایسه نیست ‌.
مهندس حیدری در ادامه سخنان خود یادآور شد : مدرسه ۳ کلاسه شهید گجری روستای ریقان ، تنها در مدت ۴ ماه به بهره برداری رسیده است و در ساخت آن از روش صنعتی ساز استفاده شده است.

مدیرکل نوسازی ندارس لرستان با اشاره به سازه مستحکم ، استاندارد و ایمن این مدرسه گفت : این مدرسه اولین مدرسه صنعتی ساز لرستان است و با توجه به موفقیت و قابلیت خوب این سازه ، نوسازی مدارس تصمیم گرفته است ۱۴ مدرسه دیگر را هم با همین روش احداث نماید.

در ادامه این مراسم مهندس ترابی فرماندار شهرستان چگنی اظهار داشت : توانایی جوامع بشری وابستگی مستقیم به دانش مردم آن جوامع دارد و پایه و اساس دانایی از مدرسه شروع می شود.

وی افزود : ساخت مدرسه ، ایثار و مجاهدت بزرگی است که خیرین مدرسه ساز با بخشش مال خود ، دین خود را در افزودن دانش و دانایی مردم ادا می کنند .

گفتنی است: این واحد آموزشی با ۱۶۰ متر مربع زیربنا توسط دکتر بصیر به نمایندگی گروه پزشکان ورودی سال ۱۳۶۵ دانشگاه تهران احداث شده است.

در پایان این مراسم ، لوازم التحریر مورد نیاز بین دانش آموزان توزیع شد و از طرف مدیرکل نوسازی مدارس استان لوح سپاسی به مهندس بصیر نماینده گروه پزشکان ورودی ۱۳۶۵ دانشگاه تهران اهدا گردید .

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید