به همت خیر مدرسه ساز صورت گرفت؛
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۲۹ :: ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
افتتاح مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد علی میرزا رحیمی در خرم آباد

در هشتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر ، مدرسه مشارکتی ۶ کلاسه زنده یاد علی میرزا رحیمی در محله علوی خرم آباد افتتاح شد‌.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، این مراسم با حضور دکترعبدالهی معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری لرستان، مهندس حیدری مدیر کل نوسازی مدارس لرستان ، طولابی فرماندار ، دکتر زینی وند مدیرکل آموزش و پرورش استان ، خرم آبادی معاونت مشارکتهای نوسازی مدارس، محسنی مدیر آموزش و پرورس ناحیه ۲ خرم آباد و خانواده معزز زنده یاد حاج علی میرزا رحیمی ، مدرسه ۶ کلاسه علوی خرم آباد به بهره برداری رسید.

مهندس محمدرضا حیدری مدیر کل نوسازی مدارس لرستان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: از خانواده زنده یاد حاج علی میرزا رحیمی خیر مدرسه ساز تشکر و قدردانی می کنم ، بنده در بدو ورود به استان لرستان و در پساسیل تلاشم بر این بود که تمام پروژه های نیمه تمام را کامل کنیم که این پروژه( مدرسه ۶ کلاسه مشارکتی حاج علی میرزا رحیمی) هم از پروژه های نیمه تمام بود که با تلاشهای شبانه و با پیگیری ها و جذب اعتبار توانسته ایم آن را به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: خدا را شاکریم که با افتتاح این مدرسه، دانش آموزان می توانند از این فضای آموزشی استفاده کنند.

حیدری با توجه به مهمان نوازی مردم لرستان اظهار کرد: این مدرسه به صورت مدرن و بعنوان پایلوت در تابستان برای اسکان مردم طراحی شده است.

این واحد آموزشی با اعتبار ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان با زیر بنای آموزشی یک هزار و ۶۰ متر مربع با مشارکت زنده یاد حاج علی میرزا رحیمی و اداره کل نوسازی مدارس ساخته شده و برای گرمایش این واحد آموزشی از سیستم گرمایشی استاندارد موتورخانه مرکزی استفاده شده است .

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید