مدیرعامل شرکت آبفای لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۱۶ :: ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
بابت همراهی مردم در بحث مدیریت مصرف بهینه آب شرب در فصل تابستان قدردانی می‌کنم

حمیدرضا کرموند مدیرعامل شرکت آبفای لرستان، در گفت‌وگو با خبرنگاران ، اظهار کرد: بابت همراهی مردم در بحث مدیریت مصرف بهینه آب شرب در فصل تابستان قدردانی می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان می‌گوید: امسال با کمترین چالش تابستان را به پایان رساندیم. حمیدرضا کرموند در گفت‌وگو با خبرنگاران ، اظهار کرد: بابت همراهی مردم در بحث مدیریت مصرف بهینه آب شرب در فصل تابستان قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: خوشبختانه امسال با وجود اینکه در چند شهر به علت سیل خساراتی متحمل شدیم و برخی تاسیسات دچار آسیب جدی شدند با اقدامات به موقع امور اتفاقات شرکت و مردم امسال با کمترین چالش فصل تابستان را به پایان رساندیم. کرموند یادآور شد: در شش ماهه امسال میزان مصرف آب در استان ۴۵ میلیون و ۵۶۷ هزار و ۷۱۵ متر مکعب بوده و نسبت به مدت مشابه سال پیش که ۴۲ میلیون و ۲۵۹ هزار و ۳۱۰ متر مکعب بود، افزایش داشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان افزود: بخشی از این افزایش مصرف به دلیل بیشتر شدن تعداد مشترکان و بخشی نیز به خاطر شست‌وشوی پساسیل بوده است. وی گفت: در این مدت شهرهای الیگودرز، خرم‌آباد و پلدختر بیشترین مصرف آب را داشته‌اند. کرموند تاکید کرد: با توجه به شرایط استان، در حوزه تامین آب شرب تلاش کردیم که فعالیت‌ها را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم تا مشکل خاصی نداشته باشیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید