گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۷:۰۸ :: ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
برگزاری آیین تودیع و معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رومشکان

آیین تودیع و معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رومشکان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در مراسمی با حضور معاون فرهنگی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و فرماندار رومشگان، سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان معرفی شد.

در آیینی با حضور نعمت اله دستیاری فرماندار رومشکان، رضا نیازی معاون فرهنگی مطبوعاتی، حبیب جمشیدی مدیر حراست و اهالی رسانه و خبرنگاران این شهرستان کیانوش سوری بعنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رومشکان معرفی شد.

معاون فرهنگی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این جلسه ضمن تشکر از حضور اهالی رسانه گفت: یکی از سیاست های کلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دسترسی آحاد و اقشار مختلف جامعه به فرهنگ است و به طبع آن این اداره کل نیز با نگاهی عدالت محور و با هدف توزیع عادلانه فرهنگ در سطح استان و توجه بیشتر به شهرستان های نوپا از جمله رومشکان و ظرفیت های موجود یکی از نیروهای بومی و ارزشی شهرستان و کارکنان اداره کل را به سمت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان منصوب نمود.

وی افزود: هنرمندان شهرستان رومشکان گاهاً برای ادامه فعالیت هنری و فرهنگی خود مجبور به ترک دیار خود میشوند و لذا حضور یک نیروی بومی و آشنا به خصوصیات و ظرفیت های شهرستان موجب همدلی، اتحاد، همفکری و تعامل با دستگاه های دیگر و ارتقاء فعالیت های فرهنگی و هنری شهرستان خواهد شد.

نیازی همچنین یادآور شد: در آینده برنامه ای برای روستاها و مناطق عشایر شهرستان رومشکان داریم تا بتوانیم در کنار کارهای جهادی که در مناطق محروم صورت می پذیرد کارهای فرهنگی نیز انجام شود.

فرماندار رومشگان نیز ضمن خوشامدگویی و خیرمقدم به حاضرین در جلسه گفت: جایگاه فرهنگ جایگاه حساسی است و همه ما در پیشگاه خداوند متعال، خون شهدا و مردم مسئول هستیم و باید بر اساس سیاست های کلی دولت و بعنوان مدیران دولت بر اساس رویکردها و دستورالعمل های دولت قدم برداریم.

دستیاری افزود: انشاالله با حضور سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که خود از فعالان فرهنگی و رسانه ای هستند و شناخت کاملی از مسائل و مشکلات فرهنگی شهرستان  دارند بتوانیم مشکلات را مرتفع کنیم.

وی در ادامه افزود: به گفته بیشتر صاحب نظران مسائل فرهنگی زیربنای خیلی از حوزه ها ازجمله اقتصادی و اجتماعی است، و در فرهنگ سیاسی، فرهنگ اقتصادی، فرهنگ کار و… دارای ضعف های هستیم، و امیدواریم با تعامل، اتحاد، برادری و همدلی به هدف مقصود برسیم.

فرماندار شهرستان رومشکان تصریح کرد: سلاحی که ما در برابر دشمنان داریم و میتوانیم با بهره گرفتن از آن در این بهره زمانی از سد دشمنان عبور کنیم اعتقادات مردم و ایثار آنهاست که باید به خوبی در کارها و فعالیت های فرهنگی از آن بهره گرفت.

در ادامه این آیین حکم انتصاب کیانوش سوری به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رومشکان اهدا و از زحمات نصرت اله همتی تقدیرشد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید