گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۳۸ :: ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
برگزاری جلسه کارگروه تخصصی تامین سوخت و مواد نفتی استان لرستان

در راستای بررسی تمهیدات و ایجاد آمادگی لازم در صورت قطع احتمالی گاز در فصل سرما ، جلسه کارگروه تخصصی سوخت و مواد نفتی استان ، با حضور اعضاء اصلی کارگروه در محل سالن جلسات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این جلسه مدیران و نمایندگانی از سازمان مدیریت بحران استانداری، شرکت گاز استان ، فرماندهی نیروی انتظامی ، اداره کل هواشناسی ، هلال احمر ، راه و شهرسازی، علوم پزشکی و سازمان صنعت،معدن و تجارت حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه پیمان بهرامی مدیر منطقه به بحث در مورد ایجاد آمادگی لازم جهت مقابله با شرایط بحران پرداخت و گفت : هدف از تشکیل این جلسات ایجاد نظام موثر مدیریت بحران در مراحل پیشگیری ، آمادگی ، مقابله و سوخت رسانی مناسب و ایمن در شرایط بحرانی و مدیریت مخاطرات است .

وی با تاکید بر تعامل هرچه بیشتر دستگاههای اجرایی استان در برخورد با حوادث احتمالی به برودت هوا در فصل زمستان و احتمال افت فشار گاز در اثر افزایش مصرف اشاره کرد و از اعضاء کارگروه خواست تا نسبت به ذخیره سازی مناسب سوخت به ویژه مواد نفتی بعنوان سوخت دوم و جایگزین ، اهتمام ویژه داشته باشند .

در ادامه جلسه نیز اعضاء کارگروه ، نقطه نظرات خودرا به منظور امداد رسانی در فصل سرما و جدی گرفتن تامین و ذخیره سوخت دوم بیان کردند.

تامین و ذخیره سازی سوخت راهدارخانه ها در مسیرهای مواصلاتی ، تدابیر مهم شرکت گاز و ارائه خدمات در شرایط سرما ، تامین و ذخیره سوخت دوم دیزل ژنراتورهای برق اضطراری شرکت مخابرات استان ، تهیه سناریوهای مربوط به امداد رسانی توسط هلال احمر استان از مهمترین موارد و مصوباتی بود که در این جلسه به آنها پرداخته شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید