گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۰۸ :: ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
برگزاری جلسه کمیته بحران اداره کل نوسازی مدارس استان

درپی اخطارهای ستاد مدیریت بحران ، اداره کل نوسازی مدارس لرستان جهت مقابله و کاهش خسارات احتمالی سیل به مدارس ، تشکیل جلسه اضطراری داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، جلسه کمیته بحران با مدیریت مهندس غفوری نژاد سرپرست نوسازی مدارس لرستان و کارشناسان ابنیه و تاسیسات این اداره کل از ساعت ۲۲ روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۲/۵ برگزار گردید.

در این جلسه مقرر شد ، یک تیم ارزیاب به مناطق مستعد سیل جهت برآورد خسارات احتمالی اعزام گردد ، همچنین مدارسی که هم اکنون در دست اجرا هستند علاوه بر انجام بیمه ساختمان توسط پیمانکار نسبت به انتقال فوری تجهیزات اقدام کنند .

شایان ذکر است کلیه مدارس جدید الاحداث ، خارج از منطقه حریم اعلام شده است و درنتیجه خطر خاصی این مدارس را تهدید نمی کند مع ذالک مقرر شد نسبت به انتقال تجهیزات مدارسی که در سیل فروردینماه آسیب دیدند و مورد تعمیر قرار گرفتند ، فورا اقدام گردد .

در شهر پلدختر به طور مثال مدارسی که در سیل فروردینماه آسیب جدی دیدند و هم اکنون هم در معرض خطر هستند می توان به مدارس شهید چاغروند ، شهیده کائیدی ، زینبیه و شهید کاظمی اشاره کرد ، اما با تمهیدات پیش بینی شده ای مانند ایزوگام درب ورودی آموزشگاه و موتورخانه و انتقال تجهیزات ، خسارات احتمالی به کمترین مقدار خواهد رسید .

همچنین نسبت به انتقال تجهیزات گرمایشی مدرسه ۱۲ کلاسه قلم چی اقدام شد تا خسارت این واحد آموزشی هم به حداقل برسد .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید