گروه: خبر
تاریخ: ۱۱:۱۶ :: ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
برگزاری دومین مسابقات قرآنی کارکنان مسابقات منطقه لرستان

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در راستای ترویج و آشنایی و انس با مفاهیم قرآن کریم ، مسابقات قرائت قرآن كريم به همت روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان در بين كاركنان برگزار شد. این مسابقات به همت شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت مخابرات ایران و با هدف انس هر چه […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در راستای ترویج و آشنایی و انس با مفاهیم قرآن کریم ، مسابقات قرائت قرآن كريم به همت روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان در بين كاركنان برگزار شد.

این مسابقات به همت شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت مخابرات ایران و با هدف انس هر چه بيشتر با كلام وحي وگسترش فرهنگ قرآني در مخابرات استانهای مختلف کشور برگزار و نفرات برتر به مسابقات نهایی مخابرات ایران راه می یابند.

بنا بر این گزارش : این دوره از مسابقات در مرحله استانی با حضور ۵ نفر از کارکنان علاقمند در مخابرات منطقه لرستان با داوري آقای حاج عزت گوشه ای مسئول جامعه قرآنی و نماینده شورای عالی قران در استان و از داوران مجرب و توانمند استان در نمازخانه ساختمان مرکزی منطقه برگزار شد.

در پايان اين دوره از رقابتهاي قرآني كه شرکت کنندگان در رشته قرائت قران كريم همراه با صوت ، لحن و تجويد با هم به رقابت پرداختند، آقایان رشنو از شهرستان خرم آباد ، الهیاری از شهرستان بروجرد و دبیری شهرستان ازنا به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب و نفر اول اين مسابقات به رقابتهاي كشوري قرآن كريم كه در شركت مخابرات ايران برگزار می گردد راه یافت.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید