تاریخ: ۱۴:۳۴ :: ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
تفاهم نامه همکاری شرکت های توزیع برق شهرستان اهواز و استان لرستان

تفاهم نامه همکاری شرکتهای توزیع برق شهرستان اهواز و استان لرستان باتوجه به طرحهای ویژه و ملی و درجهت گسترش همکاری و باهدف پیشرفت و توسعه دو شرکت به امضاء رسید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، تفاهم نامه همکاری شرکتهای توزیع برق شهرستان اهواز و استان لرستان باتوجه به طرحهای ویژه و ملی و درجهت گسترش همکاری و باهدف پیشرفت و توسعه دو شرکت به امضاء رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان اظهار داشت : این تفاهم نامه شامل توسعه همکاری در جهت تدوین و پیاده سازی برنامه های رویت پذیری، کنترل بار و مدیریت مصرف و استفاده از تجهیزات نوین در جهت کاهش خاموشی ها و انرژی توزیع نشده می باشد.

مهندس خودنیا گفت: تدوین برنامه های راهبردی و تحقق چشم اندازهای دو شرکت و ارتقاء سطح همکاری و هماهنگی در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل از دیگر موضوعات تفاهم نامه می باشد.

سعید دولتشاه مدیر دفتر روابط عمومی در پایان اظهار داشت : مدت زمان اجرای تفاهم نامه ۵ سال و با هدف پیشرفت و توسعه دو شرکت با استفاده از قابلیت ها و ظرفیت های مشترک موجود و همچنین ارتقاء سطح دانش و تبادل تجربیات در ارائه خدمات هرچه بهتر به ارباب رجوع مورد تاکید هردو شرکت قرار گرفته است. 

 

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید