گروه: خبر
تاریخ: ۲۱:۵۹ :: ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
تقدیر شبکه راهبردی معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری از مدیر و کارشناسان آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان

مدیریت شبکه آزمایشگاهی فناوریهای راهبردی معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری، از تلاشهای مدیریت و کارکنان آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیریت شبکه آزمایشگاهی فناوریهای راهبردی معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری، از تلاشهای مدیریت و کارکنان آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، قدردانی کرد.

مدیریت آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان را دکتر «حسین حاتمی» برعهده دارد.

در تقدیرنامه خطاب به دکتر حسین حاتمی، آمده است:«بدین وسیله به پاس تلاش و همت والا در راستای تحقق اهداف شبکه، ارائه خدمات خالصانه و متعهدانه و کسب بیش از ۵۰ درصد امتیاز در ارزیابی عملکرد سال ۹۷ شبکه آزمایشگاهی فناوریهای راهبردی، از جنابعالی و کارشناسان کوشای آن آزمایشگاه، سپاسگزاری می گردد».

این تقدیرنامه به امضای رضا اسدی فرد، مدیر شبکه آزمایشگاهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رسیده است.

گفتنی است تیرماه ۹۸ اعلام شد: رتبه کشوری آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، ارتقاء یافته است و از تعداد ۳۳۰ مجموعه آزمایشگاهی دانشگاهها، مراکز آموزش عالی، پژوهشگاهها و مراکز تحقیقاتی دولتی و شرکتهای خصوصی سراسر کشور، تعداد ۲۹۰ آزمایشگاه در ارزیابی سال ۹۷ شرکت کردند که آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، از رتبه ۳۱ در سال ۹۶ به رتبه ۲۶ در ارزیابی سال ۹۷، ارتقاء یافت.

همچنین، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، توانست رتبه ۵ (پنج) را در سطح آزمایشگاههای مرکزی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کسب کند.

آزماشگاه مرکزی دانشگاه لرستان از زیرمجموعه های کاری و مدیریتی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان محسوب می شود.

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید