گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۰۴ :: ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
همت شرکت برق لرستان برای برقرسانی به مناطق بی‌برق در گیلان

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: با توجه به خسارات سنگین برف به استان گیلان و قطعی گسترده برق در این مناطق، اکیپ‌هایی از پرسنل برق لرستان در یک حرکت جهادی به یاری همکاران خود در برق گیلان شتافتند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، فریدون خودنیا با اشاره به نیاز مبرم مناطق خسارت‌دیده شمال کشور به تجهیزات برق‌رسانی و نیروی انسانی ماهر عنوان کرد: به همین منظور شرکت توزیع برق استان لرستان اقدام به اعزام ۱۷ نفر از پرسنل خود به این مناطق نمود‌.

وی با بیان این‌که علاوه‌بر نیروی انسانی، تجهیزاتی نیز به این‌ مناطق ارسال شده است، اظهار داشت: تعداد ۲ دستگاه جرثقیل، ۲ دستگاه بالابر به ‌همراه ۳ دستگاه خودرو کمک‌دار با تجهیزات مورد نیاز برق رسانی به استان گیلان اعزام شدند ..
مهندس خودنیا ادامه داد: شرکت توزیع برق لرستان همواره نشان داده که در شرایط بحرانی در کنار همکاران و مردم سراسر کشور خواهد بود و تمام تلاش خود را برای پایداری برق مناطق خسارت‌دیده انجام خواهد داد.
مدیرعامل برق لرستان در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم هرچه زودتر پایداری برق به مناطق بحرانی برگشته و اوضاع در شمال کشور به شرایط عادی برگردد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید