تاریخ: ۱۱:۵۴ :: ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
تمهیدات لازم برای تامین سوخت مناطق سردسیر لرستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان گفت:با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و ایجاد شرایط آب و هوایی ناپایدار ، این شرکت تمهیدات لازم برای تامین سوخت رسانی مطلوب و مستمر مردم مناطق سرد سیر استان را در نظر گرفته است .

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، پیمان بهرامی افزود: دراین راستا شهرهای سردسیر استان نظیر نورآباد، الشتر، ازنا و الیگودرز در زمستان امسال مشکلی در زمینه تامین نفت سفید نخواهند داشت.

بهرامی تصریح کرد: با توجه به فصل سرما برای رفاه حال ۴۰۵۲۱ خانوار مصرف کننده نفت سفید تحت پوشش در استان این شرکت اقدام به اعلام و توزیع۴ مرحله سهمیه کالابرگ نفت سفیداز ابتدای امسال نموده و مهلت اعتباراین کالابرگ های اعلامی تا پایان سال جاری می باشد.

وی با اشاره به پیگیری این شرکت برای تامین نفت سفید مورد نیاز خانوارهای روستایی و شهری که گاز طبیعی ندارند اظهار داشت: شرکت ملی پخش منطقه لرستان با دارا بودن ۳۰۹ فروشندگی فعال در سطح استان و مناطق سخت گذر آمادگی تامین سوخت مورد نیاز خانوارهای فاقد گاز طبیعی را داشته و به صورت روزانه از فروشندگی های یاد شده گزارشهای فروش و یا نیاز گرفته شده و موارد مورد نیاز مورد بررسی و اقدام قرار می گیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان با بیان اینکه هم اکنون بصورت روزانه انواع فرآورده نفتی به نقاط مختلف استان ارسال می شود، افزود: توزیع این مقدار فرآورده نفتی با بهره گیری از ۲۹۰ دستگاه نفتکش جاده پیما انجام و تمهیدات لازم برای آمادگی کامل ناوگان حمل ونقل فرآورده های نفتی استان در فصل سرما اندیشیده شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به اقدامات و تدابیر موجود، در فصل سرما شهرهای سردسیر استان برای تامین سوخت مورد نیاز خود با مشکلی مواجه نخواهند بود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید