مدیر کل امور بانوان استانداری لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۴۶ :: ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
توانمند سازی بانوان در تمام حوزه ها مهمترین هدف ماست

مدیر کل امور بانوان استانداری لرستان در نشست بانوان هنرمند در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان، گفت: یکی از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید، توانمند سازی بانوان در تمامی حوزه هاست.

به گزارش،پایگاه خبری سنگ نوشته، ناهید پرویز پور در نشست تخصصی بانوان هنرمند که در بخش جنبی سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان برگزار شد، گفت: نمایشگاه کتاب مهمترین رویداد فرهنگی در طول سال است و امیدواریم همانگونه که با تمرکز زدایی برگزاری این رویداد در تهران و برپایی آن در مرکز استانها، عدالت فرهنگی اجرا شد، زمینه برپایی این رویداد در شهرستان های استان نیز فراهم گردد. 

مدیر کل امور بانوان استانداری لرستان افزود: بانوان لرستانی نشان داده اند که در حوزه های مختلف تاثیر گذار و اثر بخش هستند و لرستان در حال حاضر در موضوع انتصابات بانوان، رتبه هفتم کشوری را داراست که البته باید با نگاه ویژه مسئولین استانی این رتبه بهتر و بهتر شود.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید توانمند سازی بانوان در حوزه های مختلف و سپردن مناصب مدیریتی به زنان است که خوشبختانه در حال حاضر در استان به خوبی اجرا شده که از آن جمله امروز شاهد سپردن سکان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به یکی از بانوان توانمند استان بودیم.

پرویز پور در پایان خاطر نشان ساخت: حضور بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی حاصل انقلاب شکوهمند اسلامی است و هنر یکی از شاخص ترین حوزه های حضور بانوان است که زمینه ی ابراز تمایلات و احساسات را برای زنان ایران اسلامی فراهم آورده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید