گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۱۷ :: ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
حاج قاسم سلیمانی؛ کاریزمای پراگماتیست و عمل گرا و سرمایه ای برای کشور

مراسم پرفیض زیارت عاشورا و عزاداری به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور مدیران ستادی و کارکنان دانشگاه پیام نور در پیام نور مرکز خرم آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صبح امروز با حضور پرشور مدیران ستادی دانشگاه پیام نور لرستان و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز خرم آباد دعای زیارت عاشورا و همچنین مراسم عزاداری و سوگواری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه پیام نور مرکز خرم آباد برگزار شد.

در این مراسم معاونت دانشگاه پیام نور مرکز خرم آباد ضمن محکوم کردن عمل جنایتکارانه آمریکا و عرض تبریک و تسلیت جهت شهادت سردار دلها اظهار داشت: بدون تردید حاج قاسم سلیمانی کاریزمای پراگماتیست و عمل گرا و سرمایه ای واقعی و نمادین برای ایران و فراتر از آن برای امت اسلامی به حساب می آمدکه سدی محکم و پدافند همه جانبه در مقابل نظام سلطه داعش و داعشیسم و حامیان آنها بود.

دکتر اله دادی افزود: دشمنان ملت ایران و نظام بعد از اینکه در رخنه کردن به درون جامعه اسلامی توفیقی به دست نیاوردند به یک ترور کور و جنایت هولناک دست زدند که این هیچ نتیجه ای برای آنها حاصل نکرد و یک خطای استراتژیکی در تقابل و تضاد با بنیاد های حقوق بشری به دنبال داشت.

وی ادامه داد: جنایت آمریکا در ترور سردار دلها هیچ گونه پیامد و کارکردی در کنترل و مدیریت نظام نخواهد داشت و در واقع چهره واقعی آمریکا را بیشتر و بهتر ماهیت و جوهره واقعی نظام استکباری و استعماری آنها را نمایان کرد و منجر به همبستگی و انسجام و وحدت جامعه و همدلی بیشتر بین حاکمیت و مردم را به مراه خواهد داشت.

دکتر اله دادی در پایان ابراز داشت: ما دانشگاهیان دانشگاه پیام نور هم کلام با آحاد ملت عزیزمان ایران این جنایت ضد بشری آمریکا را محکوم کرده و بنابر فرمایش مقام معظم رهبری انتقام سختی در انتظار آمریکا خواهد بود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید