تاریخ: ۱۰:۱۲ :: ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
خانه سینمای مستند لرستان افتتاح شد

با حضور سید محمد طباطبایی نژاد مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ، خانه سینمای مستند لرستان به طور رسمی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، با حضور سید محمد طباطبایی نژاد مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ، خانه سینمای مستند لرستان به طور رسمی افتتاح شد.

با حضور سید محمد طباطبایی نژاد مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ، خانه سینمای مستند لرستان به طور رسمی افتتاح شد.در این جلسه که با حضور جمعی از پیشکسوتان و فعالین عرصه فیلم و سینما برگزار شد ابتدا سید غلامرضا نعمت پور مدیر عامل خانه سینمای مستند لرستان به ارائه گزارشی از توانمندیهای و استعدادهای خلاق جوانان و فعالین این عرصه، با حمایت و هدایت پیشکسوتان پرداختند.

حنان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که در این جلسه حضور داشتند گفتند: جامعه باید بر اساس نظر و نگاه هنری حرکت کند و پیش برود و این همان نگاه هدفمند است به هنر نه نگرش سرگرمی. و سینما نباید جنبه سرگرمی داشته باشد بلکه باید هم جنبه آموزش داشته باشد و هم جنبه پرورش.

حنان در ادامه گفت:هنر سینما باید برای ارتقا جامعه باشد. هنر در جامعه تکلیف دارد، روح حاکم بر همه موضوعات در عالم هستی هنر است و اگر هنر را از موضوعات مختلف زندگی بگیری کالبد و جسمی بی روح می شود. اگر موضوعی خلق شود و در جهت ارتقاء جامعه نباشد بی روح است. در هنر نباید تحریف وجود داشته باشد چون تحریف باعث عدم آموزش صحیح در جامعه و نسل جوان می گردد و همین امر باعث می گردد تا نسل جوان در جامعه هدفمند نباشد. در ادامه هنرمندان این عرصه مسائل و خواسته های خود را در خصوص سینمای مستند و تجربی بیان داشتند که در پایان آقای طباطبایی نژاد مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی پاسخگوی سئوالات هنرمندان شدند و آمادگی همه جانبه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی را جهت حمایت از تولید آثار مستند در استان لرستان را اعلام نمودند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید