تاریخ: ۹:۲۹ :: ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
شبستان شهر حیرانم از نگاه تو

شهردار محترم شهرستان خرم آباد سلام می خواستم برایت نامه ای بنویسم دیدم حرف و کلامم میان این همه درد ورم کرده شهر گم می شود.می خواستم بگویم شهر به راحتی نفس نمی کشد زیر بار سنگین ترافیک، دیدم خواهی گفت شورای ترافیک یک عضوش منم.

عبدالرضا شهبازی- می خواستم از سیلاب و سیل بگویم. دیدم خواهی گفت: شهر در بستری از رود و سیل قرار دارد و به تنهایی کاری از دست من ساخته نیست.
خواستم بگویم اقای شهردار مواظب ساخت و سازهای بی رویه و بی اصول باش. دیدم اشاره به نظام مهندسی کردی و گفتی به تنهایی کاری از دست من ساخته نیست .
اما دو نکته در چند روز گذشته مرا آزار داد و خواستم آنها را بگویم شاید بتوانی کاری کنی.
یکم؛ گوشه میدان شهدا ساختمانی در حال ساخت است که به علت نا ایمن بودن و رعایت نکردن اصول ایمنی بابت خسارت به دو شهروند شده است که یکی از این شهروندان یکی از متخصصین پزشکی هست که به علت نخاله موجود در آن مکان به زمین می خورد و دستش شکسته می شود.

دوم: خواهش من این است حالا که جمع آوری زباله در خرم اباد به عنوان یک شغل محسوب می شود. لطفا آنها را سامان دهی کنید. ترتیبی اتخاذ نمایید تا شهروندان زباله های خود را تفکیک کنند تا حداقل شاهد بیماری های پوستی در این افراد نشویم.
خواهش دیگرم ار شهروندان هست لطفا زباله های خشک و تر خود را به صورت جداگانه در داخل سطلهای زباله بریزید شاید به کمک شما بزرگواران صبح ها شاهد بوهای گند که توسط زباله گردان ها در به هم ریختن زباله ها می شود، نشویم.

عبدالرضا شهبازی
بیست و چهارم مهرماه

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید