گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۰۱ :: ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
شروع مجدد کابل کشی به منطقه ناصرالدین شهرستان دورود

مدیر مخابرات منطقه لرستان از آغاز عملیات اجرایی کابل کشی به منطقه فاز ۱ ناصرالدین شهرستان دورود جهت برقراری ارتباط تلفن ثابت و اینترنت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، محمد قاسمی با اشاره به فرسودگی این شبکه اظهار کرد: شبکه مخابراتی منطقه ناصرالدین در این شهرستان علاوه بر قدیمی بودن مدتها بود که هیچ گونه توسعه ای پیدا نکرده بود که ان شالله بزودی شبکه مخابراتی این منطقه در دو فاز اجرا و توسعه خواهد یافت.

قاسمی تصریح کرد: در این منطقه با سرقتهای مکرر از شبکه کابل قدیمی مواجه بودیم لذا کابل کشی مجدد جهت ممانعت از هر گونه سرقت، بصورت زمینی اجر می شود و قطعا امنیت ارتباطی محل تامین خواهد شد.

وی با اشاره به توجه ویژه مخابرات در بسط ارتباطات نوین در مناطق قدیمی و کمتر برخودار، اذعان داشت: با گسترش شبکه مخابرات در این نقطه شهرستان دورود از طریق فیبر نوری و کافو های نوری، مردم می توانند جدیدترین تکنولوژی روز مخابرات با پهنای باند مناسب را استفاده کنند.

مدیر مخابرات منطقه لرستان در پایان خطاب به ساکنین محترم این محل نوید داد: ان شالله عملیات اجرایی فاز نخست شبکه مخابراتی محله ناصرالدین ظرف یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید و فاز دوم این شبکه نیز در آینده اجرا خواهد شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید