مدیرعامل شرکت آبفار لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۰:۲۸ :: ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
شرکت آبفار در بحث سیل مظلوم واقع شد/ تاکنون در بحث سیل ۶۱ میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: شرکت آبفار در بحث سیل مظلوم واقع شد و به‌عنوان مثال در لرستان ۲۶۲ میلیارد تومان خسارت در سامانه سجام ثبت شد که ۶۵ میلیارد آن در پدختر بود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، علیرضا کاکاوند افزود: برای تمام استان ۲۱ میلیارد تومان مصوب شد که ۷۰ درصد آن از طریق اوراق دوساله تخصیص پیدا کرد که نسبت به خسارات، واقعاً مبلغ خیلی کمی است.

مدیرعامل شرکت آبفار لرستان گفت: در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به لرستان موضوعاتی را مطرح کردیم و متعاقباً جلساتی در سازمان برنامه و بودجه برگزار و قرار شد ۱۲۰ میلیارد تومان علاوه‌بر آن ۲۰ میلیارد به لرستان اختصاص پیدا کند که هنوز مبلغی به دست ما نرسیده است.

وی ادامه داد: اگر این مبلغ تخصیص پیدا کند بخش زیادی از مشکلات ما حل خواهد شد و پروژه‌های زیادی می‌توانیم اجرا کنیم و این در حالی است که تا کنون در بحث سیل ۶۱ میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم.

کاکاوند افزود: بلافاصله بعد از سیل با دست خالی کار را شروع کردیم، نگرانی ما بیش‌تر بحث کیفیت آب بود و در کمتر از دو هفته به‌طور موقت این مشکل را رفع کردیم و در حال حاضر نیز به صورت پایدار کار به پایان رسیده است.

وی اذعان داشت: در روستای پاعلم آب هست اما کیفیت ندارد و برای رفع این مشکل یک چاه جدید حفر شده است. پیشنهاد می‌کنم یک چاه جدید در این منطقه حفر شود و آب شهر پل‌دختر و برخی روستاها را تامین کند که اگر این مهم اتفاق بیفتد به پروژه خوبی تبدیل خواهد شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید