گروه: خبر
تاریخ: ۱۵:۲۰ :: ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
شرکت مخابرات ایران در بین شرکت‌های برتر، رتبه اول را در بخش فروش و رتبه چهارم را در بخش ارزش افزوده کسب کرد

شرکت مخابرات ایران، رتبه اول فروش را در بین شرکت های برتر کشور کسب کرد

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، بر اساس رتبه‌بندی تخصصی ۱۰۰ شرکت بزرگ کشور توسط سازمان مدیریت صنعتی، از شرکت‌های پیشرو که بر اساس روند رشد طی ۴ سال اخیر بیشترین رشد سریع را داشته‌اند، تقدیر به عمل می‌آید که در این‌ بین مطابق با رتبه‌بندی IMI-۱۰۰، شرکت مخابرات ایران در اکثر بخش‌ها در رتبه‌های برتر قرارگرفته است.

این گزارش می‌افزاید شرکت مخابرات ایران در بین تمام شرکت‌های گروه ارتباطات و مخابرات کشور در سال ۱۳۹۸، رتبه اول شاخص فروش و در بین ۱۰۰ شرکت بزرگ کشور، رتبه چهارم از نظر شاخص ارزش‌افزوده را به خود اختصاص داده است.

بر اساس این گزارش، سازمان مديريت صنعتي با هدف توليد اطلاعات در مورد بنگاه‌هاي اقتصادي كشور و شفاف‌سازي فضاي كسب‌وكار، ارائه تصويري روشن از جايگاه بنگاه‌هاي اقتصادي و گروه‌هاي صنعتي مختلف و گسترش رقابت بين بنگاه‌هاي اقتصادي كشور “رتبه بندي شركت‌هاي برتر ايران” را با معیارهای روشن و معتبر جهانی انجام می دهد.

حضور شرکت ها در این فهرست ها، زمینه مناسبی را برای ارتقای برند ملی و بین المللی، توسعه بازار، سرمایه گذاری و یافتن شرکای داخلی و خارجی فراهم می آورد.

گفتنی است مراسم اهدای جوایز به شرکت های برتر طي مراسمي با حضور وزراي مربوط، مقامات و سياست گذاران اقتصادي و صنعتي كشور و مديران شركت‌هاي برتر ايران در “همايش شركت‌هاي برتر ايران” امروز یکشنبه ۲۹ دی ماه برگزار شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید