پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و نماز فرزندان همکار صنعت آب و برق لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۵۳ :: ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
شرکت ۴۵ نفر در مرحله استانی مسابقات قرآن صنعت آب و برق لرستان

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دبیر شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق لرستان از شرکت ۴۵ نفر در مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و نماز فرزندان همکار صنعت آب و برق لرستان خبر داد. مهدی بابایی‌پور، دبیر شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق لرستان با اشاره به برگزاری مرحله […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دبیر شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق لرستان از شرکت ۴۵ نفر در مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و نماز فرزندان همکار صنعت آب و برق لرستان خبر داد.

مهدی بابایی‌پور، دبیر شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق لرستان با اشاره به برگزاری مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و نماز فرزندان همکار صنعت آب و برق لرستان، اظهار کرد: در این دوره که به میزبانی شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان برگزار شد، ۴۵ متسابق با هم به رقابت پرداختند.

وی با ذکر این مطلب که مرحله شرکتی مسابقات قرآن فرزندان همکار صنعت آب و برق لرستان ۱۵ تیر برگزار شد، تصریح کرد: در این دوره ۲۸۰ نفر از فرزندان همکاران صنعت آب و برق لرستان شرکت کردند.

بابایی‌پور با یادآوری این مطلب که مسابقات قرآن صنعت آب و برق شامل شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، آب منطقه‌ای و شرکت توزیع برق در سطح استان‌ها برگزار می‌شود، ادامه داد: نفرات برتر مرحله استانی به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

دبیر شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق لرستان با اشاره به این‌که مجموعه صنعت آب و برق لرستان علی‌رغم مسئولیت سنگینی که در قبال تأمین آب شرب و برق مردم دارد نسبت به برنامه‌های فرهنگی اهتمام خاص دارند، تصریح کرد: ائمه جماعات صنعت آب و برق لرستان برنامه‌های مطلوبی را در طول سال برگزار می‌کنند.

وی با ذکر این مطلب که در سال ۹۴ رتبه صنعت آب و برق لرستان در حوزه فرهنگی ۲۶ کشوری بود، بیان کرد: امروز صنعت آب و برق لرستان رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است که نشان از فضای انقلابی این مجموعه‌ها دارد.

بابایی‌پور با یادآوری این مطلب که در آستانه چهلمین سال برپایی نماز جمعه هستیم، افزود: انتظار ما حضور فعال همکاران صنعت آب و برق لرستان در نماز جمعه این هفته است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید