تاریخ: ۱۶:۲۲ :: ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
فراخوان انتخاب مراکز خرید گندم و دانه‌های روغنی (کلزا) سال ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان لرستان به نمایندگی از شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در نظر دارد از ظرفیت‌های موجود در سطح استان در فصل خرید تضمینی گندم و دانه‌های روغنی در سال 1400 برابر ضوابط ابلاغی به‌عنوان مرکز خرید تضمینی و نگهداری استفاده نماید.

پایگاه خبری سنگ نوشته، فراخوان- لذا از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی در سطح استان که واجد شرایط و امکانات زیر می‌باشند دعوت می‌گردد تقاضای خود را حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۹در خرم‌آباد- خیابان آیت اله طالقانی روبروی اداره کل مالیاتی به اداره کل غله و خدمات بازرگانی لرستان تحویل نموده و یا به شماره ۳۳۳۰۹۵۰۳ نمابر نمایند. ضمناً شماره تماس ۳۳۳۰۲۷۹۸ واحد امور قراردادها جهت پاسخگویی اعلام می‌گردد.

شرایط مراکز خرید:

۱-داشتن ظرفیت انباری متناسب با حجم برآوردی خرید مرکز نظیر انبار ساده مسقف، انبار نیمه مکانیزه، انبار تمام مکانیزه، سیلوی فلزی، سیلوی بتنی و انبار چادری.

۲-داشتن محوطه محصور، کف محوطه آسفالت یا بتن با درب ورودی و خروجی قابل‌کنترل.

۳-داشتن توان تخلیه و بارگیری متناسب با ظرفیت مرکز.

۴- دارا بودن سیستم روشنایی انبار و محوطه مرکز خرید.

۵-دارا بودن سیستم اطفاء حریق نظیر شلینگ آب آتش‌نشانی، کپسول اطفاء حریق متناسب با حجم و ظرفیت خرید مرکز.

۶-دارا بودن باسکول استاندارد ترجیحاً متصل به رایانه و چاپگر.

۷-دارا بودن تجهیزات و امکانات مناسب برای تخلیه و بارگیری محموله‌ها.

۸-دارا بودن دوربین دید در شب با قابلیت انتقال تصاویر.

۹-دارا بودن ارتباط اینترنتی مناسب و تجهیزات مربوط به آن.

۱۰-دارا بودن رایانه و چاپگر، (حداقل دو دستگاه با تجهیزات جانبی) متناسب با حجم خرید مرکز به نحوی که ثبت عملیات خرید و تحویل در مکان مرکز خرید انجام پذیرد.

۱۱-دارا بودن نیروی انسانی مجرب و مطلع در حوزه‌های کنترل کیفی، بازرگانی، فنی.

۱۲-دارا بودن امکانات و تجهیزات کنترل کیفی شامل بمبو به تعداد کافی، الک (مطابق دستورالعمل‌های ابلاغی به تعداد کافی)، پنس، ترازوی دیجیتال با دقت ۲ رقم اعشار، میزکار مناسب با نور کافی، رطوبت‌سنج، سینی استاندارد افت زنی ۵۰ ×۵۰ سانتیمتر، کاردک، سرتاس سر تخت و …. و همچنین وجود فضای مناسب برای نگهداری نمونه‌های شاهد.

۱۳-دارا بودن کاور و امکانات پوششی مناسب به منظور حفظ و حراست از کالا در انبارهای چادری در هنگام بارندگی‌ها و خطرات جوی.

۱۴-دارا بودن امکانات رفاهی نظیر نمازخانه، سرویس بهداشتی، آب‌سردکن و……

۱۵-دارا بودن توان مالی برای ارائه تضامین قرارداد.

۱۶-امکان نگهداری و بایگانی اسناد محموله‌های خریداری‌شده  و ارائه به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان لرستان.

توضیح: موارد یادشده حداقل شرایط لازم برای مراکز خرید بوده و چنانچه مرکزی فاقد هر یک از شرایط مذکور بوده و یا قادر به تامین نباشد قابلیت انتخاب و استفاده در فصل خرید سال ۱۴۰۰ را نخواهد داشت.

روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان لرستان

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید