تاریخ: ۱۰:۱۹ :: ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
لرستانی‌‌ها برای دریافت واکسن آنفلوآنزا چکار کنند؟

اسدبیگی؛ معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد: این واکسن‌ها به‌طور رایگان در اختیار پرسنل بهداشتی درمانی درگیر با کرونا ویروس، پرسنل بخش‌های ویژه، مراکز بهداشتی درمانی، مادران باردار و بیماران خاص(دیالیزی، هموفیلی، بیماران EB، تالاسمی، MS، شیمی درمانی و... قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، اسدبیگی افزود: در این سه مرحله بیش از ۳۰ هزار واکسن آنفلوآنزا وارد لرستان خواهد شد که به‌صورت رایگان در اختیار واجدین شرایط قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در مرحله دوم جانبازان، سالمندان، پرسنل نظامی و انتظامی، کارکنان محیط زیست و دامپزشکی و… در اولویت دریافت این واکسن قرار دارند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: همچنین واکسن آنفلوآنزایی که قرار است در اختیار داروخانه‌ها قرار گیرد هنوز وارد استان نشده و در صورت دریافت محموله آن را بین داروخانه‌ها با قیمت مصوب توزیع می‌‌کنیم که اولویت با افراد بالای ۶۰ سال و زیر پنج سال است.

اسدبیگی بیان داشت: در فاز اول نیاز نیست که افراد برای دریافت واکسن مراجعه کنند و مراکز بهداشتی هر منطقه براساس لیست و پرونده الکترونیکی که دارند به واجدین شرایط برای تزریق واکسن رایگان، فراخوان خواهند داد./ پردیس لرستان

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید