فرمانده نیروی انتظامی لرستان:
تاریخ: ۱۶:۳۵ :: ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
لرستان تنها استانی ست که سیستم نظارتی هوشمند ندارد/ تسریع دستگیری مجرمین حمله مسلحانه در سطح شهر وابسته به سیستم نظارتی دوربین هاست

صبح امروز سردار مهدیان نسب فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی پرداخت‌.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سردار مهدیان نسب افزود: مجموعا ۳۱ برنامه مختلف در  هفته نیروی انتظامی اجرا خواهد شد. وی در فهرست برنامه ها به کوهپیمایی و کوهنوردی،حضور در تپه شهدا و دعای عهد، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد، بیعت با مقام معظم رهبری با عنوان پلیس، امنیت، ایثار و شهادت طلبی، افتتاح کلانتری ۱۷، رونمایی از تندیس میدان پلیس، رونمایی از شناسنامه شهید نورخدا موسوی، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و گلباران و غبارروبی مزار مقدس شهدا در سطح استان نیز اشاره کرد.

لرستان تنها استانی ست که سیستم نظارتی هوشمند ندارد!

فرمانده نیروی انتظامی لرستان در خصوص تیراندازی در ملاعام و پیگیری رد مجرمین گفت: متاسفانه در این راستا شاهد علمک های بدون دوربین در سطح شهر و جاده هستیم و  امروزه جهت پیشگیری و کشف جرائم و تخلفات نیازمند سیستم نظارتی هوشمند هستیم.

سردار مهدیان نسب اذعان داشت: لرستانی تنها استان کشور است که دارای سیستم نظارتی هوشمند نیست.

گزارش عملکرد نیروی انتظامی در سالجاری

وی در خصوص گزارش عمکلرد نیروی انتظامی در سالجاری تشریح کرد: امسال ۷۰۰ نفر استخدام نیروی انتظامی شده اند. ۱۴ جلسه چهره به چهره با مردم برگزار شده است.  در خصوص ۷۹۸ نفر از شهروندان که مطالباتشان بصورت تلفنی حل نمیشد، پاسخگو بودیم.
در حوزه اجتماعی ۲۵ جلسه تلفنی انجام شد. ۴ هزار  و ۳۲۴ نفر از مشاوره رایگان بهره مند شدند.
۱۷ هزار برگ بروشور در خصوص رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر توزیع شد.
۴ هزار طرح در مناطق آسیب زا اجرا شد و تماس تلفنی مردم با پلیس نسبت به سال گذشته ۵۲ درصد افزایش داشته است.
۸۶ باند سرقت متلاشی شد، ۲۶۵ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شد و دو هزار و ۲۴۵ سارق نیز دستگیر شدند.

ضرورت سیستم نظارتی هوشمند در سطح شهر و جاده های استان

سردار مهدیان نسب در خصوص آمار قتل در لرستان نیز ابراز داشت: امسال ۶۲ فقره قتل در استان رخ داده است.

گفتنی ست: وی تسریع دستگیری مجرمین حمله مسلحانه در سطح شهر را وابسته به سیستم نظارتی دوربین ها در سطح شهر و جاده عنوان کرد و بیان داشت: با وجود سیستم پایش هوشمند مجرمین در ارتکاب جرائم گستاخی کمتری خواهند داشت و از طرفی رد خوردوی حامل مجرمین در سطح شهر و جاده کتمان نشدنی ست.

فرمانده نیروی انتظامی استان در خصوص تصادفات نیز گفت: در مجموع امسال تصادفات فوت، جرحی و خسارت نیز ۱۳ درصد افزایش داشته است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید