تاریخ: ۲۰:۲۵ :: ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
مبارزه با اعتیاد باید به یک مساله اجتماعی تبدیل شود

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سرپرست معاونت سیاسی استانداری لرستان و رییس کمیته مشارکتهای مردمی مبارزه با مواد مخدر استان در جلسه کمیته مشارکتهای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: مبارزه با مواد مخدر باید به صورت یک مساله اجتماعی دیده شود. قاسم ولی زاده افزود: در حوزه پیشگیری از اعتیاد و […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سرپرست معاونت سیاسی استانداری لرستان و رییس کمیته مشارکتهای مردمی مبارزه با مواد مخدر استان در جلسه کمیته مشارکتهای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: مبارزه با مواد مخدر باید به صورت یک مساله اجتماعی دیده شود.
قاسم ولی زاده افزود: در حوزه پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر تنها فعالیت سمن های این حوزه کافی نیست و باید این موضوع به صورت یک مساله اجتماعی ، دیده شود.
وی ادامه داد: یک بخش از جامعه به تنهایی نمی تواند یک مساله اجتماعی را حل کند بلکه نیازمند استفاده از همه ظرفیت های آموزشی، فرهنگی، رسانه ای و …است.
سرپرست معاونت سیاسی استانداری لرستان گفت: در این راستا باید به حوزه آموزش و به ویژه سازمان هایی که با مخاطبان زیادی در ارتباط هستند، توجه داشت و با آنها همکاری کرد.
ولی زاده اضافه کرد: دستگاهی مانند آموزش و پرورش با بیش از ۳۰ میلیون نفر مخاطب در جامعه در ارتباط است و لازم است از این ظرفیت استفاده کرد.
وی ادامه داد: علاوه براین پایگاه های بسیج، پایگاه های سلامت، رسانه ها و …ظرفیت های مناسبی برای مساله مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد هستند.
سرپرست معاونت سیاسی استانداری لرستان با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف در هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: در این راستا لازم است همایش اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در استان برگزا
ولی زاده افزود:لازم است که دستگاه های عضو و همکار در این زمینه هفته مبارزه با مواد مخدر ، همکاری و فعالیت لازم را داشته باشند تا به مقوله اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در جامعه ، ببشتر توجه شود.
وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه، برگزاری نشست های تخصصی در زمینه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر، برگزاری نشست در محیط های دانشگاهی و از دیگر برنامه هایی است که می تواند به اجتماعی شدن مساله اعتیاد کمک کند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید