گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۰۴ :: ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
محلول و ژل» پاک کننده هربکس برای شستشو و ضدعفونی دست و صورت

دستاورد جدیدی از داروسازی دکتر جهانگیر روانه بازار شد: « محلول و ژل» پاک کننده هربکس برای شستشو و ضدعفونی دست و صورت به گزارش پایگاه خبری اقتصاد لرستان ، دستاورد جدید دیگری از شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر در راستای تامین سلامت و بهداشت جامعه و پیشگیری از بیماری های عفونی ، روانه بازار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیر عامل شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر با بیان این مطلب گفت: این شرکت با توجه به شیوع بیماری های عفونی به خصوص اپیدمی بیماری های ویروسی همچون « کرونا» ، دستاورد جدید دیگری از این مجموعه را روانه بازار کرده است.
دکتر «حسین جهانگیر» با اشاره به این که در چنین شرایطی یکی از بهترین روش های پیشگیری از ابتلا به بیماری های عفونی، شستشو و ضد عفونی کردن مداوم دست ها است، افزود: محلول و ژل پاک کننده هربکس بدون نیاز به آبکشی و خشک کردن، دست ها را تمیز و ضد عفونی می نماید.
وی ادامه داد: محلول پاک کننده هربکس یک محصول حاوی الکل می باشد که برای استفاده روی پوست طراحی شده و می تواند به صورت فوری، سبب غیرفعال کردن میکروارگانیسم ها و یا سرکوب موقت رشد آنها شود.
مدیر عامل شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر با بیان این که ژل و محلول پاک کننده هربکس یک محصول ضدعفونی کننده موثر برای از بین بردن انواع میکروارگانیسم های بیماری زا شامل ویروس، باکتری، قارچ و… روی پوست می باشد، گفت: ژل پاک کننده هربکس یک محصول ضدعفونی کننده حاوی مواد نرم کننده و رطوبت رسان بوده است و نیازی به آبکشی ندارد.
دکتر جهانگیر افزود: از آنجا که بیشتر عفونت های بیمارستانی نیز از طریق تماس دست منتقل می شوند این محصولات یعنی « محلول های الکلی » یکی از موثرترین راه ها برای کنترل انواع عفونت ها می باشد.
وی ادامه داد: استفاده از این محصول با توجه به گسترش انواع بیماری‌ها و عفونت‌ها بخصوص در اماکنی مانند مراکز درمانی، محل کار و… لازم و ضروری است.
دکتر جهانگیر اظهار کرد: الکل موجود در این محصول می ‌تواند باعث خشک شدن پوست شود که برای رفع این مشکل ، عصاره گیاه آلوئه ورا در ترکیب این محصول به کار رفته و از خشکی جلوگیری می کند.
گفتنی است که این محصولات مطابق پروتکل های سازمان جهانی بهداشت WHOساخته شده اند و رعایت مدارد زیر در مصرف این محصولات الزامی است.
بر روی زخم و جراحت استفاده نشود.
دور از حرارت و آتش نگهداری شود.
فقط برای استعمال خارجی است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید