گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۰۷ :: ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
مدیر فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی پیام نور لرستان منصوب شد

طی حکمی از طرف دکتر یوسفوند رئیس دانشگاه پیام نور لرستان، سرکار خانم الهام رحیمی کیا به سمت مدیر فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی پیام نور لرستان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این جلسه دکتر یوسفوند ضمن تقدیر از زحمات دوساله مدیر سابق فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی آقای حجتی اظهار داشت: در زمان مدیریت ایشان کارهای ارزشمندی انجام گرفت که می توان به قهرمانی تیم فوتسال دختران دانشگاه پیام نور در مسابقات کشوری اشاره کرد همچنین ما از توانایی ایشان در حوزه های دیگر نیز نهایت استفاده را خواهیم برد.

یوسفوند ابراز داشت: انتصاب خانم رحیمی کیا با توجه به سابقه فرهنگی و توانمندی هایی که دارند می تواند برای دانشگاه مثمر ثمر بوده و از ظرفیت های موجود نتیجه مطلوب را برای دانشگاه پیام نور لرستان کسب کند.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان در پایان یاد آور شد: امیدواریم خانم رحیمی کیا در این سمت در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداری از خون شهدا تمام توان خود را بکار گیرد.

شایان ذکر است خانم الهام رحیمی کیا سابقه کارشناس حوزه فرهنگی، مدیریت فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز خرم آباد و کارشناس حوزه تحصیلات تکمیلی را دارد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید