به مناسبت هفته دفاع مقدس:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۲:۲۹ :: ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
مسابقات دارت کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقات دارت کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان یادواره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با همکاری هیات انجمن ورزشی شهرستان خرم آباد برگزار شد.

⁩به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، به مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقات دارت کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان یادواره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با همکاری هیات انجمن ورزشی شهرستان خرم آباد در خصوص در اختیار گذاشتن تجهیزات و داور این مسابقات ، در زمین چمن مرکز شماره یک خرم آباد برگزار شد.

⁦⁩محمد رضا آذرخش مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع فرصت مناسبی برای یادآوری جانفشانی و دلاوری‌های ملت ایران و فرزندان برومند آنان در دفاع از سرزمین و آرمان‌های انقلابی خویش است.

⁦⁩وی ادامه داد: تعدادی از کارمندان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای از جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی می باشند که این هفته را به صورت ویژه خدمت این عزیزان تبریک می گویم.

⁦⁩مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد شور وانگیزه در بین کارمندان می باشد که در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

سیدسجاد موسوی ريیس هیت انجمنهای ورزشی شهرستان خرم آباد در حاشیه این مسابقه افزود: از همکاری مدیرکل و معاون و کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان که با روحیه جهادگرانه خود و برگزاری مسابقات ورزشی بین همکاران که باعث ایجاد انگیزه مضاعفی بین آنها شد، تقدیر و تشکر می کنم.

گفتنی است این مسابقات با حضور کارمندان ، اداره کل و مراکز شهرستان خرم آباد با شرکت ۵۰ نفر از بانوان و آقایان برگزار شد.

که در پایان این مسابقات در بخش آقایان نفر اول محمد مریدی نفر دوم افشین ذوالفقاری ، ودر بخش بانوان سر کار خانم سهیلا بیطالزاده نفر اول (نفر سوم مجموع) بعنوان نفرات برتر شناخته شدند.

‍ ‍ ‍ ‍ ⁦

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید