گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۱:۰۹ :: ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
معاون اقتصادی استاندار: کشاورزی پیشرفته جهشی در صرفه جویی زمان و هزینه هاست

عبدالهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در افتتاح نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی استان گفت: امروزه کشاورزی فقط متکی بر زمین و آب نیست بلکه متکی بر تکنولوژی نیز می باشد که علاوه برکاهش هزینه ها موجب افزایش میزان بهره وری و حتی تغییر در کارایی رفتار کشاورز خواهد بود به نحوی که کشاورز محصول بهتر، سالمتر و با کیفیت بهتر تولید می کند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عبدالهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در افتتاح نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی استان گفت: امروزه کشاورزی فقط متکی بر زمین و آب نیست بلکه متکی بر تکنولوژی نیز می باشد که علاوه برکاهش هزینه ها موجب افزایش میزان بهره وری و حتی تغییر در کارایی رفتار کشاورز خواهد بود به نحوی که کشاورز محصول بهتر، سالمتر و با کیفیت بهتر تولید می کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری افزود: علاوه بر این با به بکارگیری تکنولوژی روز در کشاورزی این صنعت دیگر تابع زمان نیست و محصول بهتر در مدت زمان کمتری تولید خواهد شد و نیز محصولات صرفا خاص و منحصر به فصل خاصی نبوده کما اینکه به لطف همین صنعت میوه و سبزی فصل تابستان در زمستان نیز به بار خواهد نشست.

وی در باب اهمیت برگزاری این قبیل نمایشگاه ها یادآور شد: جهت آشنایی کشاورزان عزیز استان با ابزارآلات جدید کشاورزی برگزاری و تداوم این قبیل برنامه ها ضرورت دارد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید