تاریخ: ۰:۰۶ :: ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
ممنوعیت ورود به تفرجگاه های روستایی در روز طبیعت

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان گفت: مسیر ورودی به پارک ها و تفرجگاه های روستایی در روز طبیعت ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، شیرزاد نجفی با اشاره به اینکه ورود به پارکهای جنگلی،مراتع،تفرجگاه ها، بوستان های روستایی تردد و نشستن در مسیر جاده های جنگلی و مرتعی ممنوع است خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت عمومی از کلیه هم استانی های محترم تقاضامندیم از مسافرت به دامان طبیعت جدا خودداری و پرهیز نمایند.

وی افزود: مردم شریف استان لرستان، از هر گونه تجمع انسانی در محیط های ذکر شده جدا خودداری نموده و با پرسنل یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان و شهرستان ها همکاری لازم را داشته باشند.

نجفی هدف از مسدود کردن راه های ورودی و خروجی پارک های جنگلی و تفرجگاه های تحت مدیریت منابع طبیعی را، پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دانست و تصریح کرد: تحت هیچ شرایطی اجازه ورود به هیچ کس به این مکان ها داده نخواهد شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در پایان ضمن هشدار به متخلفان حوزه منابع طبیعی بیان کرد: در این ایام که ویروس کرونا جان هموطنان را به مخاطره انداخته، پرسنل منابع طبیعی استان مرتبا در حال گشت زنی در عرصه های طبیعی بوده و اجازه تخلف به سودجویان داده نخواهد شد و چنانچه مردم عزیز با تخلفی از قبیل قطع اشجار، زغال گیری، تخریب اراضی ملی و… روبرو شدند مراتب را با تلفن رایگان ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع رسانی نمایند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید