معاون بهداشت و دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد:
تاریخ: ۱۵:۱۹ :: ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
نمونه گیری از پرسنل بیمارستانی مشکوک در محل کارشان انجام خواهد شد

معاون بهداشت و دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: از این به بعد نمونه گیری از پرسنل بیمارستانی مشکوک به کرونا در محل کارشان انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر مریم کوشکی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: با توجه به حساسیت خدمات پرسنل بیمارستانی در وضعیت کنونی طی جلسه ای که با اعضای هیأت مدیره نظام پرستاری داشتیم این تصمیم گرفته شد.

وی اظهار کرد: براین اساس دیگر نیاز نیست پرسنل بیمارستانی برای انجام تست کرونا محل کار خود را ترک کرده و به مراکز غربالگری کرونا مراجعه کنند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: البته تشخیص این که نمونه گیری برای پرسنلی نیاز باشد با پزشک تعیین شده از طرف رئیس بیمارستان در همان مرکز درمانی خواهد بود.

کوشکی افزود: پرسنل درمانی مبتلا پس از گذراندن دوران قرنطینه، برای بازگشت مجدد به محل کار نیازی به تست مجدد نداشته و با نظر پزشک معتمد تعیین شده از طرف رئیس بیمارستان می توانند کارشان را از سرگیری کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: در جلسه ای که با اعضای هیأت مدیره نظام پرستاری برگزار شد، در خصوص مهم ترین مشکلات پرستاران و راه های رفع این مشکلات بحث و تبادل نظر شد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: برخی دیگر از خواسته های اعضای هیأت مدیره نظام پرستاری با رئیس دانشگاه مطرح و نتیجه ی قطعی آن مشخص خواهد شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید