طرح جدید مسکن ارزان قیمت کارمندان
تاریخ: ۱۸:۰۷ :: ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
هفت نقطه شهری در لرستان برای اجرای طرح جدید مسکن شناسایی شد

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: هفت نقطه در خرم آباد و بروجرد برای اجرای طرح جدید مسکن ارزان قیمت کارمندان شناسایی شده است. رضا خالقی با اشاره به تاکید رییس جمهوری در خصوص اجرای این طرح اظهار داشت: اجرای درست و اصولی طرح یاد شده علاوه بر کنترل […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: هفت نقطه در خرم آباد و بروجرد برای اجرای طرح جدید مسکن ارزان قیمت کارمندان شناسایی شده است.

رضا خالقی با اشاره به تاکید رییس جمهوری در خصوص اجرای این طرح اظهار داشت: اجرای درست و اصولی طرح یاد شده علاوه بر کنترل عرضه و تقاضا، از افزایش بی رویه قیمت نیز جلوگیری می کند.

وی تصریح کرد: طرح های مشارکتی حدود ۲ دهه گذشته مسکوت مانده که به تازگی با دستورالعمل سازمان ملی مسکن برای پیگیری و اجرای این طرح ها، تهیه مسکن ارزان کارمندان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان افزود: بر اساس این دستورالعمل کمیته مشارکت در استان تشکیل شده و زمین های دولتی مستعد ساخت و ساز در محدوده قانونی شهرهای بزرگی که مشکل تامین زمین و افزایش بی رویه قیمت مسکن دارند، شناسایی می شود.

خالقی ادامه داد: پس از شناسایی زمین و تهیه طرح، طی اعلام فراخوان به انبوه سازان و پیمانکاران، تولید و عرضه مسکن در قالب مشارکت آغاز می شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید