تاریخ: ۱۶:۲۶ :: ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
همایش پنجره های رو به آفتاب به مناسبت هفته بسیج

اداره کل امور مالیاتی استان لرستان به مناسبت هفته بسیج توام با نمایشگاه عکس شهداء در ساختمان شماره دو، همایشی تحت عنوان پنجره های رو به آفتاب برگزار نمود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، اداره کل امور مالیاتی استان لرستان به مناسبت هفته بسیج توام با نمایشگاه عکس شهداء در ساختمان شماره دو، همایشی تحت عنوان پنجره های رو به آفتاب برگزار نمود.

در این همایش که با حضور دکتر حجت اله ناصر پور مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس و سرهنگ دلفان جانشین بسیج ادارات استان برگزار شد، محمدرضا محمدی مدیر کل امور مالیاتی استان به نقش سازنده و تاثیر گذار بسیج اشاره نمود و خانواده امور مالیاتی استان را مسلح به اخلاق بسیجی، پاکدستی و دفاع از کیان وطن در مقابل هجمه های اقتصادی دشمن دانست و اذعان داشت: بسیج فرهنگ است و این فرهنگ علاوه بر روحیه جهادی و حضور در تمامی عرصه ها می­بایست به حفظ و انتقال آن به نسل های آتی و صدور بیش از پیش آن همت کرد.

در ادامه سرهنگ ناصر پور با بر شمردن ضعف حکومت­ها طی دو قرن اخیر و جدایی بخش­های وطن از عهدنامه گلستان به این سو، به ضرورت شکل گیری بسیج مردمی اشاره نمود و عملکرد چهل ساله آن را در جهت انسجام و اتحاد پیش از پیش وطن بسیار حائز اهمیت دانست .همچنین با اشاره به نقش بصیرت بسیج لرستان در جنگ تحمیلی وپس از آن، خواهان تسریع در پژوهش و شکل گیری دانشنامه جنگ شد . در ادامه مدیرکل امور مالیاتی از بسیجیان خانواده مالیاتی که در واقعه سیل لرستان حضور فعال داشتند تجلیل به عمل آورد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید