گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۰:۳۶ :: ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
پرداخت ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان صدقه در لرستان

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، از ابتدای سال جاری تاکنون مردم لرستان ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان صدقه از طریق کمیته امداد به نیازمندان پرداخت کردند. محمدولی حیدروند، قائم‌مقام کمیته امداد استان به مشارکت مستقیم مردم در کمک به توانمندسازی مددجویان این نهاد خبر داد و افزود: جمع‌آوری و توزیع صدقات از طریق […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، از ابتدای سال جاری تاکنون مردم لرستان ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان صدقه از طریق کمیته امداد به نیازمندان پرداخت کردند.

محمدولی حیدروند، قائم‌مقام کمیته امداد استان به مشارکت مستقیم مردم در کمک به توانمندسازی مددجویان این نهاد خبر داد و افزود: جمع‌آوری و توزیع صدقات از طریق شبکه‌های مردمی و روش‌های نوین یکی از راه های مناسب محرومیت‌زدایی است.

وی به جمع‌آوری ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی صدقات مردم لرستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مردم لرستان از طریق صندوق صدقات و پرداخت الکترونیکی این مبلغ را به مستمندان اهدا نمودند.

قائم‌مقام کمیته امداد لرستان به نحوه توزیع و هزینه کرد صدقات جمع‌آوری‌شده اشاره کرد و گفت: بر اساس توافقنامه بودجه مبالغ جمع‌آوری‌شده در هر منطقه بر اساس نیاز مددجویان در شاخص حمایتی شامل کمک به درمان مددجویان روستایی و شهری، کمک به ازدواج مددجویان و تأمین جهیزیه، تأمین لوازم‌خانگی، پرداخت موردی، کمک‌هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، اردوهای زیارتی، تعمیر تکمیل و بازسازی مسکن و تعامل با مراکز اجتماعی هزینه می‌شود.

وی به تعداد مشترکین صندوق‌های صدقات در لرستان اشاره کرد و گفت ۱۸۷ هزار مشترک صندوق صدقات در لرستان وجود دارد علاوه بر آن مردم سخاوتمند می‌توانند کمک‌های خود را از طریق کد دستوری #۰۶۶*۸۸۷۷* به‌آسانی از طریق تلفن همراه خود صدقه و سایر کمک‌ها را واریز نمایند

بازگشت به خانه
برچسب ها: ,

پاسخی بگذارید