قابل توجه شورای محترم نگهبان:
تاریخ: ۱۹:۲۳ :: ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
چند دلیل برای بازگشت بهزاد مومنی مقدم به عرصه انتخابات/ قسمت دوم

اعضای محترم شورای نگهبان با سلام‌ و تحیت مجدد در یادداشت دومم بر آن شدم همگان را به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و چشم انداز گام دوم انقلاب ارجاع دهم. معظم‌له در ۲۲بهمن۱۳۹۷ نقشه راه انقلاب را تدوین نمود، حرکت در این مسیر برای همه ما حجت است.

پایگاه خبری سنگ نوشته، یادداشت- خلق تمدن نوین اسلامی و انتقال باورهای انقلابی به نسل‌های آتی وقتی که لیبرالیسم و کاپیتالیسم از سویی و سوسیالیسم و مارکسیسم در جبهه دیگر به بن‌بست رسیده‌اند تنها با اتکا به دکترین راهبردی رهبری می‌تواند میسر شود و کادرسازی و نسل پروری اتفاق افتد.

بهزاد مومنی مقدم متولد ۱۳۵۸ اهل خرم آباد کسی که کودکی‌اش گره خورده به صدای موشک‌ها و آژیرهای جنگ و هیمنه شهدا، هنگامی که کوله بار شهادت را بر می‌بستند. از اینرو مشق مردی او در کودکی‌اش شکل گرفته است. شرایط شغلی و خانوادگی‌اش او را قانون‌پذیر، متعهد، دست‌پاک و انقلابی بار آورده است. بهزاد مومنی‌مقدم تجسم نسل پروری انقلاب است. جوانی که شیفته خدمت به وطن و ولایت است. و دانشگاهی بودنش بعنوان یک الگو در بین نسل جوان، شهرمان را بسوی ترویج علم سوق می‌دهد. نسل جوانی که میان ازدحام رسانه‌های غربی، تشنه حلقه وصل خود با ارزش‌هاست. حلقه وصلی از جنس خود، کسی که زبان‌شان را می‌فهمد. کسی که نسل‌ انقلاب و نسل‌های متاخر را به سهم خود، ما می‌کند. حلقه‌ای که عدم وجود آن در مدیریت جامعه، بحران دهه‌های هفتاد به بعد را بوجود خواهد آورد.

مقام معظم رهبری با خلق چشم انداز #گام_دوم_انقلاب و تاکید بر جوانان که هسته اصلی دکترین جمهوری اسلامی در چله دوم خود است به آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی شرایط موجود نشسته‌ است.
وی حداقل‌ترین ماحصل جمهوری اسلامی را آگاهی سیاسی مردم می‌داند، بهزاد مومنی مقدم را به ترازوی مردم ببخشید.
گناه بهزاد مومنی مقدم؛ جوانی، شور و آرمانگرایی است. باور کنید این‌ها ظرفیت‌های بهزاد مومنی‌ مقدم است برای نسل‌پروری و گام دوم انقلاب، اگر به بصیرت رهبری، باور داریم.

بیاید در سالروز بیانیه گام دوم انقلاب با تایید صلاحیت بهزاد مومنی مقدم، تجسم عیدی مقام معظم‌ رهبری به مردم، در جشن ۲۲بهمن باشید.

بهزاد رضوانی
کارشناس ارشد علوم سیاسی

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید