گروه: عکس روز
تاریخ: ۱۴:۳۱ :: ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
کرم ترمیم کننده هربکس موثر در درمان اگزما،حساسیت و التهابات پوستی

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، کرم ترمیم کننده هربکس شرکت بهداشتی دکتر جهانگیر در خرم آباد یک کرم گیاهی بسیار موثر و مناسب برای درمان حساسیت ها و التهابات پوستی ، اگزما ، جای زخم و بخیه و … است. به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ترکیبات گیاهی و طبیعی به کار رفته در این […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، کرم ترمیم کننده هربکس شرکت بهداشتی دکتر جهانگیر در خرم آباد یک کرم گیاهی بسیار موثر و مناسب برای درمان حساسیت ها و التهابات پوستی ، اگزما ، جای زخم و بخیه و … است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ترکیبات گیاهی و طبیعی به کار رفته در این کرم شامل بره موم زنبور عسل ، روغن زیتون ، کالاندولا و … می باشد.

در اینجا لازم است به برخی خواص بره موم جهت آشنایی بیشتر با عملکرد کرم ترمیم کننده هربکس ،اشاره کنیم.

ماده معجزه آور شامل ۵۰ درصد صمغ یا رزین گیاهان

این ماده معجزه آور شامل ۵۰ درصد صمغ یا رزین گیاهان، ۳۰ درصد موم ، ۱۰ درصد اسیدهای چرب ضروری، ۵ درصد گرده گل و ۵ درصد دیگر آن از ترکیبات آلی، ویتامین‌ها و عناصر معدنی مانند نقره، سدیم، جیوه، مس، منگنز، آهن، کلسیم، وانادیم و سیلیس است که هرکدام می‌تواند تأثیرات خاص خود را در بدن داشته باشد.

کرم ترمیم کننده و ضد حساسیت هربکس، مرطوب کننده عمقی پوست بوده و به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان‌های قوی، خواص ضدالتهابی و قدرت ترمیم کنندگی بالایی به پوست می‌ بخشد.

مواد موثره موجود در این محصول از قبیل « عسل، کالاندولا و روغن زیتون و …» این کرم را به محصولی موثر برای رفع حساسیت و التهاب های پوستی، رفع اگزما و درماتیت، کاهش التهابات پس از لیزر، اصلاح ،اپیلاسیون و …تبدیل کرده است.

عصاره گیاه همیشه بهار«کالاندولا» موجود در کرم ترمیم کننده هربکس دارای خواص

آنتی باکتریالی و ضد التهابی است

روغن زیتون موجود در این کرم نیز حاوی ویتامین E ،اولئیک اسید و لینولئیک اسید می باشد که به بازسازی و ترمیم بافت آسیب دیده کمک می کنند و همچنین از پیری و ایجاد پینه بافت آسیب دیده، جلوگیری می‌کنند.

عسل هم یکی از مهمترین ترکیبات موجود در کرم ترمیم کننده هربکس است که باعث تسریع روند کلاژن سازی می شود وعلاوه بر این هم دارای خواص آنتی باکتریالی ، ضد قارچ ، ضد التهاب و ضد خشکی است.

برخورداری از این ویژگی ها سبب می شود که کرم ترمیم کننده هربکس محصولی مناسب برای پوست‌های ملتهب و آسیب دیده باشد.

درمان اگزما و عارضه های پوستی دیگر نظیر پسوریازیس و…از عمده ترین ویژگی های کرم ترمیم کننده هربکس به شمار می رود.

هربکس برای درمان خشکی پوست، جای زخم و بخیه

لازم به ذکر است که کرم ترمیم کننده هربکس برای درمان خشکی پوست، جای زخم و بخیه ، اگزما و درماتیت بسیار توصیه می شود و برای درمان زخم های عمیق تر از جمله زخم بستر ، سوختگی و …از پماد هوچوبه هربکس استفاده کنید.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید