بمناسبت چهل و پنجمین سالروز تاسیس نوسازی مدارس صورت گرفت؛
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۲۱ :: ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
کلنگ زنی سه باب مدرسه در کوهدشت

به مناسبت چهل و پنجمین سالروز تاسیس نوسازی مدارس،کلنگ دو ‌مدرسه ۶ کلاسه و یک مدرسه ۳ کلاسه با اعتبار کلی ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و با زیربنای آموزشی یک هزار و ۲۰۰ متر مربع با هدف ایجاد عدالت آموزشی در شهرستان کوهدشت به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، با حضور حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه کوهدشت ، غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان ، خرم آبادی معاونت مشارکتهای مردمی ، نعمتی فرماندار ، سهرابیان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان و رفیعیان مدیر آموزش و پرورش منطقه ، کلنگ ۳ باب مدرسه با ۱۵ کلاس درس به زمین زده شد.

مهندس امیر غفوری نژاد در این مراسم بیان کرد: از تعداد ۳ باب مدرسه ای که امروز کلنگ آنها به زمین زده شد ، یک مدرسه ۶ کلاسه در روستای قرعلیوند ، یک مدرسه ۶ کلاسه در روستای سعادت آباد ابوالوفا ، یکباب مدرسه ۳ کلاسه در روستای کبود ابوالوفا ساخته خواهد شد که دو مدرسه نخست با اعتبارات ملی و مدرسه ۳ کلاسه توسط بنیاد برکت تقبل شده است.

مدیر کل نوسازی مدارس لرستان اظهار داشت : در حال حاظر ۱۰ پروژه با ۲۷ کلاس درس ، با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان در شهرستان کوهدشت در دست اجرا است که از این میزان ۳ واحد آموزشی با ۱۲ کلاس درس و با اعتبار ۳ میلیارد تومان توسط خیرین گرانقدر مدرسه ساز در حال ساخت می باشد .

وی در ادامه افزود : خیرین مدرسه ساز ، دوشادوش دولت برای اعتلای زیرساختهای آموزشی کشور در حال فعالیت هستند و وجود این عزیزان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است به نحویکه تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ، خیرین مدرسه ساز بصورت معدود و انگشت شمار بوده اند اما با پیروزی انقلاب اسلامی و با مجاهدتهای مرحوم دکتر حافظی ، شاهد فعالیت این عزیزان بصورت کاملا هدفمند بوده و هستیم.

وی در بحث استاندارد سازی سیستم های گرمایشی مدارس کوهدشت تصریح کرد : از سال ۹۲ تا ۹۸ بیش از ۱۸۸ مدرسه با ۹۴۹ کلاس درس و با اعتبار ۳ میلیارد تومان استاندارد شده اند که بیش از ۵۰ درصد این امر تنها در سال ۹۸ صورت گرفته است .

در ادامه این مرا سم حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه شهرستان کوهدشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مهندس حیدری مدیر کل فقید نوسازی مدارس لرستان، اظهار داشت: توسعه هر کشور در گرو توسعه زیرساختهای آموزشی آن کشور است و از اصلی ترین کارها در بحث سخت افزارهای آموزشی ، توسعه ابنیه های آموزشی است ، امیدواریم با وجود خیرین مدرسه ساز و جذب اعتبارات ملی توسط نوسازی مدارس و همچنین قاطعیت تیم مدیریتی این دستگاه ، شاهد آماده سازی این مدارس باشیم

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید