مدیرکل زندانهای لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۱۹ :: ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
گروه های جهادی محصول تفکر انقلابی هستند

در ادامه اجرای طرح های فرهنگی زندان های لرستان ، حضور حماسی روحانیون جهادی در زندان مرکزی خرم آباد ، جلوه های زیبایی از خدمت بی منت را به تصویر کشید .

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عبدالمجید کشوری در جمع روحانیون جهادی حاضر در زندان مرکزی خرم آباد ، این گروه ها را محصول تفکر انقلابی عنوان کردند .
وی افزود : در دوران تحول دستگاه قضایی و بویژه سازمان زندانها ، هموار کردن مسیر برای مشارکت افراد دلسوز و خدمتگذار در اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی یک ضرورت و مطالبه سازمانی است.

مدیرکل زندان های لرستان تصریح کرد : نسخه ای تحت عنوان ” گروه جهادی ” برای حل مشکلات و چالشهای پیش رو ؛ یک مدل کم نظیر و شاید بی نظیر در بهره گیری از همه ظرفیتهای یک جامعه با مختصات کشور عزیزمان ایران است که از زمان توجه به این موضوع شاهد نتایج ارزشمند آن در همه حوزه ها بوده ایم .
وی با بیان اینکه این جماعت دلداده و ایثارگر نشان داده اند که تحول گرا و اهل معامله با خداوند متعال هستند خاطرنشان کرد : حضور گروههای جهادی در زندانها منشأ برکات فراوانی خواهد بود .

عضو شورای قضایی استان ادامه داد : زندانی محصول جامعه است لذا زندان می بایست یک پیوست اجتماعی داشته باشد تا تحقق اهداف آن ملموس تر گردد .
کشوری بیان داشت : تمام توان و تلاش همه عوامل سازمان ، حرکت در مسیر تبدیل زندانها به آموزشگاه نیکی هاست چرا که این اعتقاد راسخ وجود دارد که زندانی می بایست در مسیر اصلاحی و تربیتی قرار گیرد نه برنامه مجازات محور ؛ و این همان زندانبانی اسلامی است .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید