تاریخ: ۱۲:۲۰ :: ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
بروجرد بر مدار توسعه/ اعتماد به جوانان با هدف رشد و تعالی شهرستان بروجرد

نگاهی بر اقدامات دکتر "منعمی" فرماندار جوان و انقلابی شهرستان بروجرد در دولت سیزدهم که مراتب انتصاب او در دی ماه سال گذشته انجام شد، حاکی از انتصابی تخصص گرایانه و همینطور مورد توجه قرار دادن نسل جوان است.

پایگاه خبری سنگ نوشته، یادداشت- چراکه این‌ قبیل انتصابات ‌آغازگر رویدادهای مثبت و موثر بوده که از جمله نتایج آن می توان به هماهنگی بین دستگاه های اجرایی، شناسایی و پیگیری سریع مطالبات مردمی، مدیریت واحد و یکپارچه و جلب رضایت نسبی مردم بروجرد اشاره کرد.

با پیگیری های انجام شده توسط این فرماندار جوان، روستاهایی که تاکنون از داشتن مسیری سهل و آسفالت شده بی بهره بودند حالا در شرایط مناسبی قرار گرفته اند و این موضوع نشان از این دارد که فرماندار جدید بروجرد به وعده هایش جامه عمل پوشانده است.

از طرفی هم اکنون شاهد نظم و هماهنگی مناسبی بین ادارات کل و فرمانداری بروجرد هستیم که از جمله نتایج لذت بخش آن امیدواری مردم است.

نکته جالب توجه این است که فرماندار جوان بروجرد با وجود گذشت کمتر از چند ماه از سکان داریش با جدیت تمام پیگیر مصوبات و بودجه هایی است که از سال گذشته ناتمام مانده اند، تا علاوه بر تخصیص حداکثری؛ ریالی از بودجه این شهرستان به دلیل کم کاری برگشت نخورد.
به همین دلیل است که این روزها بسیاری از ادارات بروجرد از راهداری گرفته تا بنیاد مسکن و امور عشایری و… .به تکاپو افتاده اند و این بدان معناست که بروجرد در حال طی کردن مسیر رشد و تعالی است.

بااین تفاسیر و در تاکید آنچه که در ابتدا به آن اشاره شد طی چند وقت اخیر، منعمی توانسته است با اعتماد به جوانان ،علاوه بر تقویت نیروهای انقلابی، زمینه رشد و تعالی شهرستان بروجرد را فراهم کرده است و با تلاش های مهندس شیروانی سرپرست راهداری لرستان و ویسی بخشدار پرتلاش بروجرد چندین روستا، راه روستایی، عشایری و… در بروجرد زیرسازی و آسفالت شده اند که همه و همه گواهی بر اقدامات و پیگیری های ویژه فرماندار در تهران و استان و شهرستان است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید