بیانیه جمعی از سازمان های مردم نهاد استان لرستان در حمایت از تداوم مدیریت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار
تاریخ: ۱۸:۳۱ :: ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
تداوم مدیریت دکتر ستاری موجب بالندگی لرستان است

جمعی از سازمان های مردم نهاد استان لرستان در حمایت از تداوم مدیریت معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بیانیه‌ای صادر کردند.

پایگاه خبری سنگ نوشته، بیانیه- دکتر بهرام ستاری دستنابی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان در همین مدت کوتاهی که در تصدی این سمت حضور داشتند برنامه‌های مطلوب و متنوعی ارائه داد. دکتر ستاری در کنار استاندار لرستان گزینه‌ای مردمی و دلسوزانه مشاهده شد کمااینکه علاوه بر حضور موثر در جلسات مهم مدیریت ارشد و سیستم اداری در سنگر ستاد مقابله با کرونا با شفافیت و لحنی قاطع درکنار استاندار، خدمتگزار مردم بوده و هستند.

تمرکز کاری دکتر ستاری فقط محدود به دایره جلسات داخلی استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان نبوده این معاون با صمیمیت در بین گروه‌های مختلف از جمله ورزشکاران، جوانان، اصحاب رسانه و خانواده معظم شهدا و ایثارگران بارها حضور داشته و از نزدیک گوش شنوای مشکلات و دردل‌دلهای مردم غیور استان لرستان بودند.
دکتر بهرام ستاری مدیری پشت میزنشین و پست گرا نبوده اگر اینطور بود از صبح زود تا شامگاهان روستاهای استان و مردم نقاط محروم را ملاقات و رصد نمی‌کرد.

معاون سیاسی استاندار در راستای رفع مشکلات عدیده استان لرستان مانند بیکاری، فقر، اعتیاد، کودکان کار، طلاق و سایر آسیب‌های اجتماعی بارها از  نخبگان، سرمایه‌گذاران، فعالین فرهنگی، اقتصادی و بخصوص سازمانهای مردم نهاد استان درخواست همیاری کرده است.

باری هرگز مشکلات و نواقص استانی تنها به دست یک شخص رفع نخواهد شد و اینک این معاون جهادی که بازوی توانمندی برای استاندار محترم استان لرستان محسوب می‌شود به چه علت نباید با تداوم مدیریت‌ سهمی در خدمت و بایسته شایسته به مردم شریف لرستان داشته باشد؟!

شماری از سازمانهای مردم‌نهاد، دفاتر تسهیلگری، جوانان و فعالان فرهنگی و اجتماعی استان لرستان، تداوم مدیریت این گزینه مردمی را موجب پیشبرد اهداف استانداری،  بالندگی و رفع محرومیت‌ از استان می‌دانند چراکه ایشان معاونی با سبقه شناخته شده، مردمی و تحول‌خواه هستند لذا به نمایندگی از سازمانهای مردم ‌نهاد استان از استاندار محترم لرستان درخواست می‌شود؛ بستر و شرایط لازم برای تداوم این مدیر صادق و تلاشگر را مهیا کنند.

باشد که خداوند متعال به خدمتگراران واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت روزافزون عطا کند و کاهلان، ناهلان و سهم‌خواهان در حق این استان مظلوم را روسیاه و برکنار کند.

جمعی از سازمانهای مردم‌نهاد استان لرستان

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید