تاریخ: ۸:۰۴ :: ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
اصلاح پیچ حادثه‌خیز گاوکش محور خرم‌آباد- نورآباد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در سفر به شهرستان دلفان از اصلاح پیچ حادثه‌خیز گاوکش محور خرم‌آباد- نورآباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر احمدرضا دالوند در سفر به شهرستان دلفان با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از طرح آبرسانی منطقه محروم میربگ جنوبی، اظهار کرد: این پروژه در دهستان عزیز کشته که شامل هفت روستای دورافتاده و محروم می‌شود به همت خیر حاج اکبر ابراهیمی اجرایی شد.

وی در ادامه پس از بازدید از پروژه‌های فعال شهر نورآباد و بررسی مشکلات آنها بر لزوم جدیت بیشتر در اجرای کارها تاکید کرد و افزود: به پروژه‌هایی که طرح و برنامه داشته باشند حمایت و کمک خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: با توجه به سانحه تصادف ناگواری که فروردین سال جاری در محور خرم‌آباد- نورآباد در منطقه گاوکش منجر به فوت ۸ تن از هم استانی‌های عزیز شد، بلافاصله از منطقه بازدید کردیم.

وی با بیان اینکه این پیچ یکی از نقاط حادثه خیز استان بود، افزود: پس از حضور در این محور با همت راه‌وشهرسازی، فرمانداری دلفان و دیگر دستگاه‌های مربوطه قرار شد طی برنامه زمانبندی دو ماهه مشکل این پیچ را که به طول تقریباً سه کیلومتر است اصلاح و مرتفع شود.

دالوند خاطرنشان کرد: اکنون این محور پس از اصلاح و رفع مشکل زیر بار ترافیکی رفته است که امیدواریم با اتکا به خداوند متعال دیگر پروژه‌های استان مانند این مطابق قول و برنامه‌های زمانبندی که ارائه شده به نتیجه نهایی برسند تا مردم نسبت به مسئولین و نظام امیدوارتر شوند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید