پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور توسط استاندار
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۳۸ :: ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
اعتبارات به صورت نقد اختصاص پیدا می‌کند

صبح امروز نشست پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان‌های یزد و لرستان، به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور و با حضور استانداران و مدیران اجرایی استان‌های مذکور و مسئولان ستاد وزارتخانه‌ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، معاون اجرایی رئیس جمهور با قدردانی از روند تخصیص بودجه به این پروژه‌ها تصریح کرد: انجام تعهدات و تأمین منابع برخی پروژه‌ها جلوتر از میزان پیشرفت کار است و باید با نظارت دقیق بر روند کار و هزینه‌ها، طرح‌ها در موعد مقرر به اتمام برسد.

مرتضوی با اشاره به مشکل تبدیل اعتبارات به نقدینگی در گذشته تاکید کرد: در این دولت تلاش شده اعتبارات نقد پرداخت شود تا مشکلی در تأمین منابع مورد نیاز برای اجرای طرح‌ها پیش نیاید.

معاون رئیس جمهور با تقدیر از کسانی که با تلاش خود برای تحقق وعده‌های دولت، دولت سیزدهم را دولت صادق الوعد معرفی می‌کنند ،اظهار داشت : اجرای کامل و دقیق مصوبات سفرهای استانی رئیس‌ جمهور، اعتبار دولت و آبروی خدمت‌گزاران دولت مردمی خواهد بود.

استاندار لرستان در سفر دو روزه خود به تهران علاوه بر دیدار با معاون اجرایی رییس جمهوری با بسیاری از مدیران عامل بانک ها دیدار و در خصوص اعتبارات لازم جهت برخی پروژه های لرستان گفت و گو کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید