تاریخ: ۱۴:۳۶ :: ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
باران در راه است

معاون هواشناسی لرستان با هشدار لغزندگی سطح جاده‌ها و اختلال در تردد همزمان با بارش باران در استان، گفت: شرایط بارندگی گاهی منجر به وزش باد شدید لحظه‌ای می شود که خیزش گردوغبار را نیز به همراه دارد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، زینب اکبری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، در تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی لرستان، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از امروز تا روز پنج‌شنبه به ویژه برای ساعات عصر و اوائل شب، شاهد افزایش پوشش ابر و نیز افزایش سرعت وزش باد در استان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی با توجه به تراکم ابرها و همچنین بالا بودن ضرائب ناپایداری، انتظار داریم برای نقاطی از استان علاوه بر ابرناکی، بارش‌هایی به شکل خفیف و پراکنده همراه با رعدوبرق داشته باشیم.

معاون هواشناسی لرستان با هشدار لغزندگی سطح جاده‌ها و اختلال در تردد همزمان با بارش باران در استان، افزود: شرایط بارندگی گاهی منجر به وزش باد شدید لحظه‌ای میشود که خیزش گردوغبار را نیز به همراه دارد.

اکبری بیان داشت: کاهش میدان دید افقی با ایجاد شرایط گردوغبار در استان دور از انتظار نخواهد بود.

وی با بیان اینکه تغییرات قابل توجهی در نوسانات دمایی مشاهده نمی‌شود، افزود: بارش‌ها بیشتر برای مناطق شمالی، شرقی و به احتمال زیاد مناطق مرکزی خواهد بود

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید