گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۱۵ :: ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
برگزاری موفق مجمع های انتخاباتی هیات‌های ورزشی توسط ورزش و جوانان لرستان

سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش وجوانان لرستان از برگزاری موفق مجمع های انتخاباتی و سالیانه هیات های ورزشی استان توسط اداره کل ورزش و جوانان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، قیاسیان با بیان این خبر، گفت:برگزاری مجامع انتخاباتی وسالیانه هیات های ورزشی در لرستان مسیر موفقی را طی می کند .

وی افزود: در طی پنج ماهه اخیر با رویکردی که به عنوان مدیریت جدید ورزش وجوانان لرستان جهت پیشرفت حوزه ورزش استان داشته ایم تعیین و تکلیف روسای هیات ها با برگزاری مجامع انتخاباتی که بعضا برای مدت های طویل به صورت سرپرست اداره می شدند را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دادیم و تاکنون نیز برخی از این هیات ها که دارای شرایط لازم برای برگزاری مجمع بوده اند با حضور روسا و مقامات ارشد هر فدراسیون تعیین و تکلیف شده اند.

قیاسیان با بیان اینکه مجمع انتخاباتی سه هیات کاراته در ۳۰خرداد ماه ، بدنسازی و پرورش اندام در ۳۱خرداد ماه و همچنین هیات کوهنوردی در ۲۵مرداد ماه سال جاری با موفقیت در استان برگزار شده است ،

وی تصریح کرد: همچنین مجامع سالیانه هیات اسکی در ۱۸خرداد ماه، هیات کشتی در ۲۱تیرماه ، هیات اسکواش در ۲۵ تیر ماه ، هیات وزنه برداری در ۱۳مرداد ماه و هیات نابینایان و کم بینایان استان نیز در ۲۵مرداد ماه سال جاری برگزار شده است.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با تاکید بر اینکه برگزاری مجامع انتخاباتی توسط ورزش وجوانان لرستان در فضایی کاملا آرام و عادلانه برگزار می شوند ، گفت: مجمع انتخاباتی هیات های سوارکاری ، ورزش های همگانی ، وزنه برداری و دو و میدانی نیز در مسیر قانونی خود قرار دارند و به زودی برگزار خواهند شد .

قیاسیان با بیان اینکه مجامع انتخاباتی و سالیانه هیات های ورزشی در لرستان با حضور روسای فدراسیون ها انجام می گیرد ، یادآورشد : دیدار با استاندار لرستان ،نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مقامات ارشد استانی به همراه بازدید میدانی از پروژه ها و اماکن ورزشی هر رشته ورزشی از برنامه های حضور روسای فدراسیون در استان جهت بررسی مطالبات و ظرفیت های این هیات هاست که خوشبختانه به صورت موثر ونتیجه بخش انجام می گیرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید