تاریخ: ۱۲:۵۶ :: ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
تاثیرات نمک دریا بر رفع بوی نامطبوع بدن/ شامپو بدن پرونایس حاوی نمک دریا

نمک های دریایی طبیعی، حاوی املاح فراوانی است که برای فعالیت سلول ها ضروری هستند. نمک دریا سرشار از مواد معدنی مانند سدیم، منیزیم، پتاسیم، کلسیم و سایر مواد مغذی است. پتاسیم و سدیم از جمله الکترولیت هایی هستند که برای حفظ پتانسیل غشاء سلولی مفیدند. همچنین پتاسیم به تعادل رطوبت پوست، کاهش درد و سفتی عضلات کمک می کند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، نمک دریا به راحتی از طریق دیواره سلول پوست جذب می شود و باعث رفع واکنش های التهابی شده و مواد معدنی از دست رفته را دوباره به پوست باز می گرداند. نمک دریا با تامین مواد معدنی مناسب موجب روشن شدن رنگ پوست شده و از افتادگی، چین و چروک و پیری زودرس پوست نیز جلوگیری می کند.
مواد معدنی موجود در نمک دریا به علت مقابله با باکتری هایی که موجب بروز آکنه می شوند، باعث کاهش عفونت های پوستی شده و روند ترمیم پوست را تسریع میکنند. نمک دریا به عنوان یک لایه بردار عالی عمل می کند که منافذ را عمیق پاکسازی می کند وگردش خون را افزایش می دهد و به پوست شما اجازه میدهد تا مرطوب کننده ها و سایر روش های درمانی را جذب کند و باعث می شود پوستی نرمتر و شادابتر داشته باشید.
منیزیم موجود در نمک دریا به عنوان یک ملین بوده و به صورت موضعی موجب نرمی و لایه برداری پوست شده و موجب از بین بردن تنش عضلانی و ایجاد آرامش در آن می شود. این ترکیب به عنوان یک اسکراب طبیعی، سلول‌های مرده پوست را از سطح آن جدا می‌کند و به نرم شدن، سفت شدن بافتهای اطراف آن، افزایش گردش خون محیطی و همچنین بازگرداندن رطوبت طبیعی پوست کمک می نماید. گوگرد موجود در نمک دریا به پاکسازی و درمان آکنه کمک می کند.
استفاده از نمک دریا برای رفع بوی بدن از طریق شامپو بدن هایی که حاوی نمک دریایی هستند ، راهکار خوبی برای رفع بوی بدن هست.
شامپو بدن پرونایس حاوی نمک دریا با فرمولاسیون اختصاصی و به دلیل استفاده از نمک دریا، توانایی منحصر به فردی در پاکسازی، لایه برداری و نگه داشتن رطوبت در پوست را دارد و رفع بوی نامطبوع بدن دارد.
استفاده از این محصول به دلیل دارا بودن عصاره های گیاهی با خواص ضد میکروبی اثبات شده به راحتی میزان باکتری های موجود بر روی پوست را کاهش داده و از خشکی و ایجاد بوی نامطبوع بر روی بدن جلوگیری می کند.
این محصول شوینده بسیار مناسبی برای پوست می باشد که در تهیه ی آن علاوه بر نمک دریا با خاصیت آنتی باکتریال قوی از انواع عصاره های گیاهی سرشار از کاروتنوئیدها، فلاونوییدها، ساپونوزیدها و تانن، نیز استفاده شده است.
عصاره های موجود در این محصول عبارتند از: عصاره گل همیشه بهار، مرزه خوزستانی، مورد، بادرنجبویه، بومادران و اکالیپتوس. همچنین این شامپو با پاکسازی عمیق منافذ، به رفع جوش و آکنه پوست کمک می کند.
عصاره مورد، مرزه خوزستانی و اکالیپتوس موجود در این محصول علاوه بر دارا بودن خاصیـت آنتی اکسیدانی قوی خواص ضد میکروبی قوی دارند و با تنظیم چربی مناسب باعث رفع بوی نامطبوع بدن می شود.
عصاره کالاندولا موجود در این محصول علاوه بر دارا بودن خاصیـت ضد التهـابی، با تسریع در تحریک تشکیل سلولهای جدید، موجب ترمیم و التیــام پوستهای حساس و ملتهب شده، گردش خون را بهبود بخشیده و پوست را تقویت می کند و از ایجاد تحریکات پوستی نیز جلوگیری می کند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید