گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۳:۵۹ :: ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
تردد خودروهای سنگین و باری در سطح جاده های لرستان به صورت عادی و در امنیت صورت می گیرد

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان لرستان گفت: تردد خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی لرستان بصورت عادی و در امنیت کامل صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سرهنگ علی گلالی با بیان اينكه در پی انتشار برخی اخبار کذب و شایعات توسط شبکه های معاند و مزدور ضد انقلاب، در فضای مجازی مبنی بر اینکه تردد در محورهای مواصلاتی لرستان به ندرت صورت می گیرد افزود: الحمدالله تردد کلیه وسائط نقلیه و به ویژه خودروهای سنگین و باری در سطح جاده های استان لرستان به صورت عادی و درامنیت صورت می گیرد.

وی ادامه داد:واحدهای گشت انتظامی به صورت محسوس و نامحسوس همچون سنوات گذشته در سطح محورهای مواصلاتی استان فعال و تردد در امنیت کامل صورت می گیرد و معاندان با انتشار این قبیل شایعات و نشر اخبار کذب راه به جایی نخواهند برد.

وی خاطرنشان کرد:خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی امنیت و آسایش مردم است و چنانچه افرادی به هر نحو بخواهند خدشه ای به امنیت مردم و رانندگان زحمتکش وارد کنند با واکنش سخت و قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد.

سرهنگ گلالی از شهروندان و رانندگان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت هاي پلیس اطلاع دهند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید