تاریخ: ۱۰:۵۶ :: ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
تولید لوسیون شستشوی پرونایس با استفاده از نمک دریا

در سال های اخیر استفاده از نمک دریا در بهبود سلامت پوست کاربرد زیادی پیدا کرده و شرکت دانش بنیان داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر نیز توانسته است با بهره گیری از دانش و خلاقیت پژوهشگران ایرانی ، محصولات متنوع و اثربخشی برای رفع مشکلات و نیازهای پوست با استفاده از این ماده ، تولید کند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، قائم مقام و مسول فنی شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر با بیان توضیحاتی در خصوص نمک دریا و فواید آن گفت: تفاوت اصلی بین نمک دریا و نمک خوراکی در طعم، بافت و فرآوری آنهاست، نمک دریا از آب دریا تبخیر می شود و حداقل فرآوری روی آن انجام می شود، بنابراین مواد معدنی کمیاب را در خود حفظ می کند.
دکتر « مونا جهانگیر » افزود: نمک دریایی طبیعی، حاوی املاح فراوانی است که برای فعالیت سلول ها ضروری هستند، نمک دریا سرشار از مواد معدنی مانند سدیم، منیزیم، پتاسیم، کلسیم و سایر مواد مغذی است به نحوی که پتاسیم و سدیم از جمله الکترولیت هایی هستند که برای حفظ پتانسیل غشاء سلولی مفیدند.
وی ادامه داد: همچنین پتاسیم موجود در نمک دریا به تعادل رطوبت پوست، کاهش درد و سفتی عضلات کمک می کند.
دکتر جهانگیر اظهار کرد : نمک دریا به راحتی از طریق دیواره سلول پوست جذب می شود و باعث رفع واکنش های التهابی شده و مواد معدنی از دست رفته را دوباره به پوست باز می گرداند.
مسئول فنی شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر با اشاره به اینکه نمک دریا با تامین مواد معدنی مناسب موجب روشن شدن رنگ پوست شده و از افتادگی، چین و چروک و پیری زودرس پوست نیز جلوگیری می کند، گفت : علاوه بر این مواد معدنی موجود در نمک دریا ضمن مقابله با باکتری هایی که موجب بروز آکنه می شوند، از بروز عفونت های پوستی جلوگیری کرده و باعث تسریع در روند ترمیم پوست می شوند.
دکتر جهانگیر اضافه کرد: نمک دریا به عنوان یک لایه بردار عالی عمل می کند، منافذ را عمیق پاکسازی می کند، گردش خون را افزایش می دهد و به پوست شما اجازه می دهد تا مرطوب کننده ها و سایر روش های درمانی را جذب کند تا پوستی نرمتر و شادابتر داشته باشید.
وی ادامه داد : منیزیوم موجود در نمک دریا به عنوان یک ملین بوده و به صورت موضعی موجب نرمی و لایه برداری پوست شده و موجب از بین بردن تنش عضلانی و ایجاد آرامش در آن می شود.
وی خاطر نشان کرد: این ترکیب به عنوان یک اسکراب طبیعی، سلول‌های مرده پوست را از سطح آن جدا می‌کند و به نرم شدن، سفت شدن بافتهای اطراف آن، افزایش گردش خون محیطی و همچنین بازگرداندن رطوبت طبیعی پوست کمک می نماید.
به گفته وی ، گوگرد موجود در نمک دریا به پاکسازی و درمان آکنه کمک می کند.
دکتر جهانگیر در ادامه با اشاره به تولید ژل شست و شوی صورت پرونایس با فرمولاسیون اختصاصی و استفاده از نمک دریا ، افزود : این لوسیون، توانایی منحصر به فردی در ترمیم، پاکسازی، لایه برداری و نگه داشتن رطوبت در پوست را دارد.
دکتر جهانگیر گفت: استفاد از ژل( لوسیون)شست و شوی صورت نمک دریا پرونایس خشکی و التهاب پوست را کاهش می دهد و پاکسازی عمیق منافذ، رفع جوش و آکنه پوست کمک می کند.
وی افزود : این محصول یک شوینده بسیار ملایم می باشد که در تهیه آن علاوه بر نمک دریا با خاصیت آنتی باکتریال قوی از انواع عصاره های گیاهی سرشار از کاروتنوئیدها، فلاونوییدها، ساپونوزیدها و تانن، نیز استفاده شده است.
وی ادامه داد : عصاره های موجود در این محصول عبارتند از: عصاره گل همیشه بهار، مرزه خوزستانی، مورد، بادرنجبویه و اکالیپتوس.
دکتر جهانگیر گفت : ژل( لوسیون) شست و شوی صورت پرونایس حاوی نمک دریا در دو نوع مناسب پوست های چرب و معمولی و همچنین خشک و حساس فرموله شده است
وی افزود : یک نوع از این محصول مناسب پوست معمولی و چرب( برای پوست های چرب و دارای جوش و آکنه) طراحی شده که در این محصول علاوه بر لایه برداری، مواد حاوی عوامل ضد التهاب، تنظیم کننده چربی وpH پوست نیز موجود می باشد.
مسول کنترل کیفی شرکت داروسازی دکتر جهانگیر اظهار کرد: عصاره مورد ، مرزه خوزستانی و اکالیپتوس موجود در این محصول علاوه بر دارا بودن خاصیـت آنتی اکسیدانی قوی خواص ضد میکروبی قوی دارند و با تنظیم چربی مناسب باعث درمان جوش های فعال و پیشگیری از ایجاد جوش های جدید می گردد.
دکتر جهانگیر گفت : ژل ( لوسیون) شست و شوی صورت پرونایس حاوی نمک دریا، مناسب پوست های خشک و حساس نیز با استفاده از ترکیبات آبرسان بسیار قوی، در کنار پاک سازی پوست، بافتی نرم و لطیف و هیدراته را به مصرف کننده هدیه می دهد و عصاره کالاندولا موجود در این محصول علاوه بر دارا بودن خاصیـت ضد التهـابی، با تسریع در تحریک تشکیل سلولهای جدید، موجب ترمیم و التیــام پوستهای حساس و ملتهب شده، گردش خون را بهبود بخشیده و پوست را تقویت می کند و از ایجاد تحریکات پوستی نیز جلوگیری می کند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید